رنگ مولتی سورفیس

در این قسمت در پاشا لیزر همراه ما باشید تا با یک رنگ جادویی آشنا شوید. این رنگ جادویی را در بازار و یا فروشگاه‌های معتبر همچون فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر با عنوان رنگ مولتی سورفیس می‌توانید پیدا کنید و خریداری نمایید. احتمالاً از بکار بردن صفت جادویی درباره یک رنگ تعجب می‌کنید. اما وقتی متوجه شوید که این رنگ یک محصول همه کاره برای شماست، تعجبتان برطرف می‌شود.

رنگ‌آمیزی یکی از جذاب‌ترین کارهایی است، که همه افراد به آن علاقه‌مند هستند و تمایل دارند که با رنگ‌های مختلف به اشیاء زیبایی دوچندان ببخشند، ضمن اینکه رنگ‌ها یکی از بخش‌های اصلی هنر نقاشی و طراحی بشمار می‌روند. اما هنر نقاشی و طراحی تنها به کاغذ محدود نمی‌شود و افراد در تولیدات خانگی خود نیز تلاش می‌کنند، از رنگ‌ها استفاده کنند.

رنگ مولتی سورفیس

مولتی سورفیس یکی از اعضای خانواده بزرگ رنگ‌ها بشمار می‌رود. مولتی سورفیس عمدتاً در طیف رنگی متنوع تولید می‌شود و جذابیت و کارایی فوق‌العاده‌ای دارد. این رنگ یکی از پرقدرت‌ترین محصولات رنگی در ایجاد لایه روی سطوح است. بله اشاره کردیم سطوح، چراکه شما می‌توانید با استفاده از رنگ مولتی سورفیس تقریباً هر سطحی را رنگ‌آمیزی کنید.

فرقی نمی‌کند محصولی که قصد رنگ‌آمیزی‌اش را دارید چه جنسی دارد، کهنه است یا سطح خام دارد، قبلاً رنگ‌آمیزی شده و یا اینکه دچار خوردگی و زنگ‌زدگی شده، درهرصورت رنگ مولتی سورفیس به دردتان خواهد خورد و تبدیل به رنگ مورد علاقه شما خواهد شد.

رنگ مولتی سورفیس روی چه سطوحی قابل اجراست

همان‌طور که اشاره کردیم این رنگ جادویی و همه کاره را تقریباً روی تمام سطوح می‌توانید استفاده کنید. امروز بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک بخصوص مشاغل خانگی علاقه فراوانی به این محصول نشان می‌دهند و ترجیح می‌دهند محصولاتی تولید کنند که با رنگ مولتی سورفیس رنگ‌آمیزی شده است. چراکه این رنگ بادوام، فوق‌العاده زیبا و با پوشانندگی بسیار بالاست.

شما می‌توانید از رنگ‌های مولتی سورفیس جهت اجرای رنگ در موارد زیر استفاده کنید:

  • رنگ‌آمیزی ظروف فلزی کهنه شده، مانند قابلمه و ظروف فلزی دیگر.
  • رنگ‌آمیزی قوری و کتری. فرقی نمی‌کند قوری و کتری از چه جنسی باشند، درهرصورت این رنگ روی آن‌ها قابل اجراست.
  • رنگ‌آمیزی یخچال و برطرف کردن بخش‌های پوسته‌پوسته رنگ بدنه یخچال.
  • رنگ‌آمیزی کمد. تفاوتی در جنس کمد وجود ندارد، فلزی یا چوبی قابلیت رنگ‌آمیزی با رنگ مولتی سورفیس را دارند.
  • رنگ‌آمیزی مبلمان. یکی از مواردی است که بیشترین مصرف رنگ مولتی سورفیس را به خود اختصاص می‌دهد.
  • رنگ‌آمیزی ام دی اف. هیچ‌گونه تورم و رطوبتی در چوب ام دی اف ایجاد نمی‌کند.
  • رنگ‌آمیزی هر نوع سطح پلاستیکی، اعم از ظروف، باکس‌های پلاستیکی، کمد پلاستیکی، صندلی و … .
  • رنگ‌آمیزی پارچه. تفاوتی ندارند هر نوع پارچه‌ای را می‌توانید با رنگ مولتی سورفیس رنگ‌آمیزی کنید.
  • رنگ‌آمیزی چرم. چرم قابلیت رنگ‌پذیری خیلی خوبی نسبت به رنگ سورفیس دارد و اصلاً دچار خرابی و تغییر حالت نمی‌شود.
  • رنگ‌آمیزی شیشه. کاملاً مناسب رنگ‌آمیزی سطوح شیشه‌ای است و اصلاً دچار ریزش و پریدگی نمی‌شود.
  • رنگ‌آمیزی سطوحی پلی‌استری. این رنگ قابل‌استفاده روی تماس سطوح تهیه‌شده از پلی‌استر است و حتی محصولات دکوراتیو پلی‌استری را هم می‌توانید با آن رنگ‌آمیزی کنید.

از کجا رنگ‌های مولتی سورفیس تهیه کنیم؟

پس‌ازاینکه از دامنه کاربرد وسیع این رنگ جادویی گفتیم، حتماً مشتاق شدید که انواع مختلفی از رنگ‌های زیبایی این محصول را تهیه و استفاده نمایید. توصیه می‌کنیم جهت خرید مطمئن و مقرون‌به‌صرفه و تهیه محصول از بهترین برندها از محصولات مولتی سورفیس عرضه شده در فروشگاه پاشا لیزر دیدن کنید.

رنگ مولتی سورفیس
تنوع رنگی مولتی سورفیس

مولتی سورفیس چند رنگ دارد؟

با توجه به دامنه گسترده مصرف این محصول رنگی در صنایع گوناگون مسلماً تولیدکنندگان تلاش می‌کنند رضایت تمامشان را جلب کنند، بنابراین شما می‌توانید رنگ مولتی سورفیس را در طیف رنگی بسیار وسیع تهیه و استفاده نمایید. ازجمله رنگ‌های معروف و فوق‌العاده محبوب خانواده مولتی سورفیس می‌توان به طلایی، مسی، صدفی، قهوه‌ای، طوسی، قرمز، صورتی، استخوانی، سفید و سیاه اشاره نمود.

حجم رنگ‌های مولتی سورفیس

با توجه به اینکه امروز رنگ‌های مولتی سورفیس یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌های موجود در بازار بشمار می‌روند، خرید آن در حجم کم برای تمام صنایع صرفه اقتصادی ندارد. بنابراین تولیدکنندگان این محصول رنگی را در حجم‌های مختلف نیم کیلویی، یک کیلویی تا حجم‌ها بسیار کم 125 میلی‌لیتری و 55 میلی‌لیتری مناسب مصرف مشاغل خانگی تولید و عرضه می‌کنند.

دلایل محبوبیت رنگ‌های مولتی سورفیس چیست؟

پوشانندگی فوق‌العاده

رنگ‌های مولتی سورفیس در ظاهر شباهت زیادی به رنگ‌های اکریلیک دارند، اما قدرت پوشانندگی و کاور این محصول رنگی با رنگ اکریلیک و دیگر رنگ‌ها قابل مقایسه نیست. تنها با یکبار کشیدن قلم‌مو یا ابر آغشته به رنگ مولتی سورفیس روی سطح کارتان متوجه می‌شوید که این قدرت پوشانندگی آن چندین برابر دیگر رنگ‌هاست.

رنگ مولتی سورفیس
رنگ‌های مولتی سورفیس

قابلیت اجرا با اسفنج دارد

بسیاری از رنگ‌ها را تنها می‌توانید با صرف هزینه زیاد و خریداری قلمو‌های مخصوص استفاده و روی سطوح کاری خود اجرا کنید. اما مزیت خیلی خوبی که رنگ مولتی سورفیس دارد این است که می‌توانید برای اجرایش از اسفنج استفاده کنید. اصلاً نگران هدر رفت رنگ نباشید، چراکه غلظت کافی آن سبب می‌شود به خوبی روی اسفنج بماند و خیلی راحت روی سطح کار بنشیند. کافی است جهت اجرای رنگ مولتی سورفیس با اسفنج، اسفنج تمیز را به رنگ بزنید و سپس به‌صورت ضربه‌ای روی سطح کار بکوبید.

مقاوم در برابر رطوبت است

بسیاری از رنگ‌ها تنها با یکبار تماس رطوبت و نم آب و دیگر مایعات دچار ریزش و ترکیب می‌شوند. در نتیجه احتمال اینکه رنگ‌آمیزی شما از یک اثر هنری تبدیل به یک فاجعه شود وجود دارد، پس مجبورید همیشه محصولات رنگ شده را در شرایط خاص نگهداری کنید. برخلاف رنگ‌هایی که مقاومتی در برابر آب و رطوبت هوا ندارند، رنگ مولتی سورفیس فوق‌العاده مقاوم است و به‌راحتی خراب نمی‌شود. این محصول رنگ‌آمیزی به‌قدر کافی در برابر رطوبت هوا مقاومت دارد و به همین علت است که از آن ‌جهت رنگ‌آمیزی سطوح قابل شستشو نیز استفاده می‌کنند.

در برابر حرارت مقاوم است

حتماً زمانی که گفتیم می‌توانید از این رنگ روی سطوح فلزی و هر محصولی که در تماس حرارت است، مانند کتری، قوری و قابلمه استفاده کنید، تعجب کردید. خوب است بدانید که رنگ‌های مولتی سورفیس علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت، در مقابل گرما و حرارت نیز مقاوم هستند. ممکن است در آشپزخانه چندین قابلمه، قوری و کتری داشته باشید که رنگشان پریده و دیگر جلوه خوبی به آشپزخانه نمی‌دهند.

خرید لوازم آشپزی بخصوص ظروف امروز خیلی هزینه‌بردار است، حال اگر بتوانید با یک رنگ دوباره ظروفتان را مانند روز اول تازه کنید، عالی می‌شود. شما می‌توانید با خرید یک رنگ مولتی سورفیس تمام ظروف فلزی آشپزخانه که در معرض حرارت قرار می‌گیرند را رنگ‌آمیزی کنید و یک ست آشپزی کامل داشته باشید.

انواع رنگ مولتی سورفیس

سؤال متداول دیگری که در ارتباط با رنگ‌های مولتی سورفیس مطرح می‌شود، این است که آیا این رنگ سطح کار را مات می‌کند؟ این محصول رنگی در دو نوع مات و براق تولید می‌شود، بنابراین طبق نظر و سلیقه خودتان می‌توانید از نوع مات و یا نوع براق رنگ مولتی سورفیس استفاده کنید.

رنگ‌های مولتی سورفیس مات قابلیت براق کردن دارد؟

بله، چنانچه شما رنگ مولتی سورفیس براق در دسترس نداشتید نگران نباشید. می‌توانید محصول موردنظرتان را با همان رنگ مات رنگ‌آمیزی کنید، سپس جهت افزایش براقیت آن از اسپری فیکس استفاده کنید.

اسپری فیکس سبب خراب رنگ مولتی سورفیس می‌شود؟

خیر، برخلاف تصور بیشتر افراد اصلاً اسپری فیکس تأثیری بر ترکیبات رنگ مولتی سورفیس ندارد. همچنین لازم است اشاره کنیم، که اسپری فیکس علاوه بر براق کردن رنگ مات مولتی سورفیس سبب افزایش مقاومت سطح رنگی نیز می‌شود.

پس از رنگ‌آمیزی بلافاصله می‌توانید از ظروف استفاده کنیم

این یکی از اشتباهات بزرگی است که مصرف‌کنندگان رنگ مولتی سورفیس مرتکب می‌شوند و از بی‌کیفیت بودن محصول رنگی شکایت می‌کنند. دقت کنید باوجود مقاومت بالایی که این رنگ دارد، همانند دیگر انواع رنگ‌ها نیاز به فرصت جهت خشک شدن دارد. بنابراین بهترین کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که محصول یا ظروف رنگ شده را حداقل 21 روز از رطوبت، حرارت و دمای بالا دور نگهدارید.

زمانی که 3 هفته از زمان رنگ‌آمیزی گذشت، رنگ به‌طور کامل روی سطح کار چسبیده و تثبیت می‌شود. حالا می‌توانید امتحان کنید و آن را بشویید. مشاهده خواهید کرد که رنگ از روی سطح کار کوچک‌ترین حرکتی نمی‌کند و دچار خرابی نیز نمی‌شود.

برای تهیه انواع رنگ مولتی سورفیس از برندهای مختلف و خرید ابزار کار و محصولات هنری پایه و خام مناسب رنگ مولتی سورفیس می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بزرگ پاشا لیزر دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی