بیس چوبی لیزری مناسب نقاشی، دکوپاژ و گل‌آرایی

تهیه دکوراتیو و محصولات هنری در خانه، امروزه به یکی از مشاغل پر سود تبدیل شده و بسیاری تلاش می‌کنند از این طریق درآمد اول یا کمکی بدست بیاورند. چه بسا استفاده از استعداد و خلاقیت آمیخته با هنر دست، باعث شده بسیاری از این طریق امرار معاش کنند. پاشا لیزر تلاش می‌کند در این راه حامی تولیدکنندگان و افراد با مشاغل خانگی بخصوص آن‌هایی که تازه کار هستند باشد.

از این روز پاشا لیزر با توجه به تقاضای بالای کاربران و مشتریان عزیز علاوه‌بر فروش عمده محصولات خام و بیس کار تصمیم گرفته است که محصولات خام چوبی، انواع ابزار کار با چوب در منزل و دیگر محصولات فروشگاه خود را در قالب بسته‌های تکی نیز بفروش بگذارد. بنابراین اگر شما به تازگی کسب و کار خانگی خود را شروع کرده‌اید و نگران تامین مواد خام چوبی در بهترین کیفیت با منصفانه‌ترین قیمت هستید پاشا لیزر حامی شما خواهد بود.

انواع محصولات چوبی پاشا لیزر:

بیس‌های خام چوبی لیزری و ظروف چوبی طبیعی پاشا لیزر از جمله محصولات کاربردی هستند که شما می‌توانید در کسب و کار خانگی از آن‌ها استفاده کنید. اگر قصد تهیه محصولات دکوراتیو و ترکیبی با چوب را بصورت تکی نیز تهیه کنید، می‌توانید خرید خود را از پاشا لیزر انجام دهید. در فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر انواع بیس‌های چوبی لیزری آماده و نیمه آماده خام جهت تهیه محصولات متنوع موجود است.

از جمله محصولات و مواد خام چوبی لیزری که می‌توانید از پاشا لیزر به صورت عمده و تک خریداری نمایید به شرح زیر است:

  • انواع ظروف چوبی طبیعی تهیه شده از چوب راش و توسکا.
  • انواع برد در ضخامت‌ها و ابعاد متفاوت.
  • انواع برد روکش دار دور ورق طلا.
  • انواع تخته سرو.
  • انواع جعبه کادویی.
  • زیر لیوانی در طرح‌های متنوع و رنگ‌های تیره تا روشن.
  • انواع سینی چوبی ام دی اف.
  • موتیف چوبی در طرح، رنگ و ابعاد متنوع.

کاربرد محصولات چوبی پاشا لیزر:

  • نقاشی روی چوب.
  • دکوپاژ روی چوب.
  • پتینه کاری روی چوب.
  • ساخت محصولات دکوراتیو.
  • استفاده از مواد خام چوبی بعنوان قاب و زیره کار.
  • استفاده بعنوان ظروف سرو غذای مهمانی.

همانطور که می‌بینید می‌توانید با استفاده از برخی محصولات چوبی لیزری پاشا لیزر بی نهایت محصولات جذاب و خلاقانه تهیه کنید و این بستگی به هنر و کسب و کار شما دارد. تمام محصولات خام چوبی لیزری رنگ‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارند و شما تنها در همین زمینه می‌توانید درآمدزایی خوبی انجام دهید.

کدام محصولات پاشا لیزر برای اجرای کارهای هنری با رنگ مناسب هستند؟

همانطورکه اشاره کردیم تمام محصولات پاشا لیزر رنگ‌پذیری دارند، اما الان به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید از مواد خام چوبی لیزری استفاده کنید:

نقاشی روی چوب:

از جمله هنرهای زیبا و خلاقانه‌ای که شما می‌توانید در خود پرورش دهید و حتی از طریق آن درآمدزایی کنید نقاشی روی چوب است. هر اندازه که نقاشی روی کاغذ زیباست این کار به مراتب روی چوب جذابتر خواهد بود و ظرافت بیشتری نیز دارد، بنابراین می‌توانید سود بیشتری از این طریق بدست بیاورید.

شما می‌توانید با تهیه محصولات خام چوبی لیزری پاشا لیزر و رنگ‌های مختلف همچون اکریلیک، طرح‌های ذهنی و یا شابلونی را روی بیس‌های چوبی پیاده سازی نمایید. با استفاده از رنگ و چوب می‌توانید دکوراتیوهای متنوع، تابلو، ظروف دکور و … تهیه کنید. شما می‌توانید روی چوب‌های لیزری پاشا لیزر هر نوع طرحی را اجرا کنید بدون اینکه بیس کار دچار تغییر شکل و خرابی شود.

جهت نقاشی روی چوب می‌توانید محصولات متنوعی همچون موتیف که طرح‌های آماده دارند، سینی‌های بزرگ و کوچک، برد و انواع تخته سرو را خریداری نمایید. تمام این محصولات از جنس ام دی اف هستند و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و مواد رنگی دارند.

دکوپاژ روی چوب:

دکوپاژ یکی از هنرهای جذاب این روزهاست که بسیاری دوست دارند چند نمونه از این تکنیک هنری را در قالب ظروف، قاب و تابلو و بشقاب دکوراتیو در منزل داشته باشند. بنابراین شما می‌توانید با هنر دکوپاژ نیز به درآمد برسید. یکی از مواد خامی که می‌توانید برای اجرای هنر دکوپاژ استفاده کنید، بیس‌های چوبی لیزری هستند.

در هنر دکوپاژ هنرمند باید قطعات طرح مورد نظر را روی بیس چوبی بچسباند و سپس مجددا با لایه‌ای از چسب آن را بپوشاند تا طرح بروی قاب یا ظرف چوبی ماندگار شود. معمولا برای دکوپاژ شما به لوازم خیلی گران قیمیتی نیاز ندارید اما می‌توانید با کمترین ابزار یعنی بیس‌های چوبی لیزری، چسب، قلمو و برچسب‌های پارچه‌ای و کاغذی یک اثر هنری ارزشمند خلق کنید.

معمولا کسب و کارهای خانگی برپایه هنر دکوپاژ مشغول تهیه ظروف دکوراتیو، تابلو و استندهای تزئینی کوچک هستند. جالب است بدانید که حتی هنر دکوپاژ را روی جعبه‌های خام هم می‌توانید اجرا کنید.

برای انجام هنر دکوپاژ از فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر می‌توانید محصولات چوبی همچون جعبه‌های کادویی گل، غذا و جواهر، سینی چوبی، تخته سرو چوبی، موتیف و برد خریداری نمایید. تنوع محصولات چوبی پایه کار لیزری باعث می‌شود که شما دست بازی در خلق آثار متنوع و زیبا داشته باشید.

محصولات چوبی مناسب برای گل‌آرایی:

گل آرایی و تهیه باکس گل یکی از پردرآمدترین مشاغل خانگی بشمار می‌رود و به سلیقه و خلاقیت بالا نیاز دارد تا بتوانید به درآمد خوبی از آن برسید. بنابراین لازم است که مواد خام خوبی و باکیفیتی تهیه کنید تا زمینه و باکس گل‌آرایی نیز زیبا و مورد پسند مشتری باشد.

توصیه می‌کنیم که برای باکس تا استند گل از محصولات چوبی لیزری که برش استانداردی دارند و هیچگونه پرداخت دیگری جز اجرای کار برروی آن‌ها باقی نمیماند استفاده کنید. شما می‌توانید از بیس‌های چوبی متنوعی جهت گل‌آرایی استفاده کنید. جعبه‌های چوبی کادویی در سایزهای متفاوت، بردهای چوبی و انواع موتیف برای گل‌آرایی عالی و کاربردی هستند.

استفاده از موتیف و جعبه چوبی در گل‌آرایی:

موتیف را در طرح‌های متنوع تهیه نمایید و پس از رنگ آمیزی از آن در گل‌آرایی و تزئینات جشن تولد و مهمانی استفاده کنید. جعبه‌های چوبی لیزری گزینه مناسب دیگری است که می‌تواند جایگزین فوق‌العاده زیبایی برای جعبه‌های کاغذی باشد.

این جعبه‌ها علاوه‌بر اینکه آماده هستند و قابلیت استفاده طولانی مدت دارند و جذابیت بیشتری نیز به کار شما می‌بخشد. از طرفی ارزش کارتان را افزایش میدهند، بنابراین سود بیشتری کسب می‌کنید.

  • در گل آرایی می‌توانید از این محصولات چوبی برای تهیه گیفت یاد بود.
  • گل‌آرایی تم جشن.
  • تهیه تابلو‌های گل با طرح اسم و … استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی