ساعت، جزئی از لوازم خانگی به حساب می‌آید که امروزه شکل ظاهری فوق‌العاده زیبایی را به خود گرفته‌ است. همان‌طور که می‌دانید انواع متفاوتی ازجمله ساعت‌های روستیک، رزینی و آینه‌ای به بازار عرضه شده‌اند. به عبارتی ساعت‌ها در کنار نشان دادن زمان، جنبه‌ی تزئینی را نیز برای منزل به خود گرفته است. به دلیل تنوع بالایی که در این لوازم خانگی وجود دارد، ممکن است پیدا کردن ساعتی متناسب با سلیقه‌ی شما نیازمند وقت گذاشتن زیادی باشد. بنابراین چه‌بهتر که لوازم ساخت ساعت را به‌صورت جداگانه از فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر دریافت کنید و ساعت دلخواهتان را خودتان تهیه و تزئین نمایید.

اولین وسیله‌ای که نیاز دارید، صفحه ساعت خام است. این صفحه یکی از پرکاربردترین مورد در ساخت ساعت‌های دیواری با سبک‌های مختلف می‌باشد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با ایده‌هایی که در سر دارید و ترکیب آن با تکنیک‌های هنری، یک محصول باکیفیت و منطبق بر سلیقه‌تان را با نام خود روانه بازار کنید. از طرفی پاشا لیزر این زمینه را برای شما فراهم نموده تا تکنیک‌های هنری را از قسمت آموزش سایت و پیج اینستاگرامی ما به‌راحتی بیاموزید.

ویژگی‌های صفحه ساعت خام

صفحه ساعت خام بیس ساخت یک ساعت دیواری است. پس اولین خرید شما، باید این مورد باشد. صفحات ساعت خام با بیشترین تنوع و ضخامت‌های مختلف در سایت فروشگاهی ما وجود دارد و با توجه به نیازتان می‌توانید آن را تهیه کنید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این محصولات پرداخته شده است:

  • جنس: تمامی این صفحات از جنس ام دی اف هستند و دارای استحکام بالایی می‌باشند. ازاین‌رو گزینه‌ی مناسبی برای ساخت ساعت دیواری می‌باشند. MDF بر پایه چوب و از خرده چوب فشرده و چوب‌های نرم مثل درخت کاج تهیه می‌شوند.
  • ضخامت: این صفحات دارای ضخامت شش میلی‌متری می‌باشند. این ضخامت بهترین میزان برای یک ساعت دیواری محکم است.
  • قابلیت: این صفحات دارای قابلیت رنگ‌پذیری هستند و می‌توان از هر نوع رنگی، ازجمله آکریلیک و یا رزین، بر روی آن‌ها استفاده کرد.
  • اندازه: صفحات خام ساعت دارای اندازه‌های متفاوت بوده و با انتخاب اندازه‌ی مدنظر خود از باکس اندازه، قیمت اختصاصی محصول برای شما نمایش داده خواهد شد. اکثر اندازه‌های موجود عبارت‌اند از  30 سانتی, 35 سانتی, 40 سانتی, 45 سانتی, 50 سانتی, 55 سانتی, 60 سانتی.
  • سایر قابلیت‌ها: از این صفحات می‌توان جهت انجام تمامی کارهای هنری استفاده کرد و تنها محدود به ساخت ساعت نمی‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که تمام صفحات ساعت دارای پشتی موتور نیز هستند.

صفحه ساعت دیواری این قابلیت را برای شما ایجاد می‌کند که طرح موردعلاقه خود را اجرا کنید سپس موتور ساعت را از پشت صفحه پیچ کنید و از آن استفاده کنید. اگر بخواهیم این موضوع را باز کنیم، باید بگوییم که صفحات ظروف چوبی خام این قابلیت اجرای انواع هنرهای دکوراتیو بر روی ظروف چوبی را دارند. دکوپاژ ترانسفر و دستمال‌کاغذی، ورق طلا، رولیف پاستا، چاپ استنسیل، گرانیت پودر، سندی کالر، رنگ‌های آکریلیک، رنگ‌های ماربل، رنگ‌های ترک و … بر روی ظروف چوبی قابل‌استفاده هستند.

همچنین در نظر داشته باید که برای قابل شست‌وشو شدن ظروف چوبی بعد از اجرای کارهای دکوراتیو، می‌توان از انواع جلا دهنده‌ها و فیکساتورها مانند اسپری کیلر، وارنیش، کریستال سر وارنیش و … استفاده کرد.

انواع صفحه ساعت خام

صفحات ساعت خام موجود در فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر دارای انواع متفاوتی هستند. اولین نوعی که اشاره به آن خالی از لطف نیست، صفحه ساعت خام است که می‌توانید بعد از اجرای تکنیک مدنظرتان بر روی آن از انواع اعداد موجود در سایت استفاده کنید. نوع دیگری که در فروشگاه موجود است، صفحه‌ای است که اعداد ساعت بر روی آن با اشکال مختلف برش خورده‌اند. این نوع از ساعت، نیاز شمارا به خریداری اعداد ساعت به‌صورت مجزا، رفع خواهد کرد. ساعت‌های فانتزی از قبیل مدل فنجان و پرنده از تنوعات دیگری هستند که می‌توانید در اتاق‌خواب و یا آشپزخانه از آن استفاده کنید.

همان‌طور که می‌دانید چوب MDF در برابر رطوبت، پوسیدگی و همچنین خوردگی توسط حشرات ازجمله موریانه کاملاً مقاوم است ازاین‌رو حتی برای مناطق مرطوب مانند شمال ايران نیز قابل‌استفاده هستند.

خرید چوب خام

امروزه دکوراسیون منازل، محل کار، رستوران و کافی‌شاپ‌ها به سمتی می‌رود که مصنوعات چوبی بیشتر در آن‌ها دیده می‌شود و مورداستفاده قرار می‌گیرد. چوب، ازنظر گیاه‌شناسی، بخش جامد و سخت زیر پوست ساقه درخت یا دیگر گیاهان چوبی است که به شکل بافت آوندی وجود دارد. به‌طورکلی مقوله چوب عبارت است از قسمت‌های داخلی ساقه، ریشه و شاخه درختان و درختچه‌ها که قابلیت تبدیل شدن به محصول دلخواهتان را داشته باشد.

قبلاً چوب را به‌صورت سنتی تهیه می‌کردند؛ به این صورت که با اره درختان را بریده و قطعه‌قطعه می‌کردند. اما امروزه ماشین‌های صنعتی پیشرفته‌ای وجود دارد که در کسری از ثانیه چوب را بریده و به تکه‌های مساوی تقسیم می‌کنند.

خرید این قطعات چوبی کار سختی نیست و با یک سرچ ساده در گوگل، می‌توان موارد مختلفی را پیدا کرد. اما موضوع آن است که اگر مایل با ساخت ساعت چوبی هستید، بهتر است از صفحات ساعت خام استفاده کنید که دردسر برش و صاف کردن سطح آن را نداشته باشید. این صفحات به تعداد زیاد و در اندازه‌های مختلفی در سایت پاشا لیزر وجود دارد و می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را تهیه نمایید.

لوازم ساخت ساعت

با پیشرفته‌تر شدن صنعت هنر برای درست کردن ساعت، ایده‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد. به‌عنوان‌مثال پارچه، گل و وسایل مختلفی برای درست کردن ساعت در اختیار همگان قرار گرفته است. از طرفی درست کردن ساعت با کمک یک کیت کامل به شما کمک می‌کند تا ساعت دیواری زیبای خود را فقط در عرض چند دقیقه درست کرده و متناسب با ایده‌های ذهن خودتان آن را تزئین نمایید. تخته ام دی اف و یا صفحه خام ساعت، اعداد ساعت، موتور و پشتی آن و عقربه ازجمله لوازمی هستند که برای ساخت ساعت موردنیاز هستند. درنهایت باید بگوییم که اگر به انجام کار هنری و به‌خصوص درآمدزا علاقه دارید و در آن استعداد نیز دارید می‌توانید همین امروز دست‌به‌کار شده و لوازم ساخت ساعت را از فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر تهیه کرده و ساخت ساعت دیواری شروع کنید. از طرف دیگر به دنبال راهی برای کسب درآمد خانگی هستید از لوازمی که پاشا لیزر در اختیار شما قرار داده است، شروع کنید و ایده‌های بی‌نظیرتان را بر روی صفحه ساعت خام پیاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی