ظروف دکوری چوبی:

همان‌طور که میدانید استفاده از چوب به‌عنوان یک عنصر طبیعی که ما در طول زندگی خود می‌بینیم در طراحی و تهیه اکسسوری‌های منزل می‌تواند تأثیری مثبت در روحیه و قدرت زیبایی‌شناختی ما داشته باشد. امروز با استقبال مردم از اکسسوری‌های کوچک و بزرگ و تشویق به استفاده از ظروف دکوری متفاوت با ابعاد مختلف این فرصت فراهم شده است که بیش از قبل از محصولات چوبی در منازل خود استفاده نماییم.

البته این موضوع سبب گسترش کسب‌وکارهای تولید محصولات و اکسسوری‌های بر پایه چوب نیز شده است، اما مشکل تأمین مواد اولیه همیشه برای افرادی که در این مشاغل قصد پیشرفت و پیشی گرفتن از رقبای خود را دارند مطرح است. اگر شما در کسب‌وکارتان به مواد اولیه خام جهت تهیه ظروف و اکسسوری‌های چوبی به ابزار و بیس‌های اولیه از جنس چوب استفاده می‌کنید، حتماً برایتان جلب رضایت و ارائه محصول در بهترین کیفیت ممکن حرف اول را میزند.

گروه تولیدی پاشا لیزر تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع محصولات چوبی خام جهت تهیه و آماده‌سازی انواع دکورهای چوبی، آماده ارائه خدمات به‌صورت تکی و عمده به شماست. امتیازی که تولیدی پاشا لیزر برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته، این است که شما می‌توانید محصولات موردنظر خود را در هر ابعاد و سایزی به‌صورت تکی نیز خریداری نمایید که پیش‌ازاین صورت نمی‌گرفت.

خرید محصولات و مواد اولیه چوبی از پاشا لیزر:

پاشا لیزر تولیدکننده و فروشنده عمده محصولات خام و بیس کسب‌وکارهای فعال در زمینه طراحی و تهیه دکورهای چوبی، تزئینی، یراق‌آلات، انواع قاب، تاپر، تریکو، قالب‌های متنوع جهت قالب‌سازی و شابلون، رنگ‌ها، لوازم ساخت ساعت و نوشته‌های چوبی است. این تولیدی فعالیت خود را از سال 95 به‌عنوان تولیدکننده و فروشنده عمده شروع کرده است و با توجه به تقاضاهای فراوان مشتریان و صاحبان کسب‌وکارهای مرتبط، تصمیم گرفته است محصولات خود را در قالبی دیگر به شما ارائه کند.

شما می‌توانید امروز محصولات و مواد اولیه جهت تهیه دکورها بخصوص اکسسورهای چوبی را به‌صورت تکی از پاشا لیزر خریداری نمایید. با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از ما خرید کنید. برای حمایت از شما و کسب‌وکار نوپایتان محصولات را با نازل‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهیم.

چرا از مواد اولیه و ظروف چوبی لیزری استفاده کنیم؟

یکی از مسائلی که می‌تواند در کسب‌وکار شما بخصوص اگر در حیطه مصرف از مواد اولیه بر پایه چوب باشد مؤثر است، خصوصیات موادی که استفاده می‌کنید است. کیفیت، ظرافت مواد و  سرعت در تهیه مواد اولیه چوبی بسیار حائز اهمیت است تا بتوانید محصولی را سریع‌تر به مشتری برسانید، درعین‌حال که باکیفیت است. بنابراین محصولات چوبی پاشا لیزر که کاملاً مبتنی بر تکنولوژی لیزر برش خورده‌اند انتخاب ایدآل شما خواهند بود.

برش لیزری چوب چیست؟

هرچه نیاز افراد به تهیه چوب و ابزارآلات چوبی جهت تهیه اکسسوری‌ها و تزئینات داخلی و حتی تهیه باکس‌های هدیه چوبی بیشتر می‌شود تولیدکننده نیز نیاز پیدا می‌کند که از بهترین روش‌ها برای تأمین بیس کسب‌وکار خود استفاده کند. بنابراین اگر می‌خواهید محصولات چوبی خام با کیفیت در تهیه محصول نهایی خود استفاده کنید، دقت داشته باشید که آن مواد خام با چه تکنولوژی فرآوری و تهیه شده‌اند.

با استفاده از ظروف و مواد خام چوبی پاشا لیزر می‌توانید از رقبای خود در کسب‌وکارتان پیشی بگیرید و در هزینه تهیه مواد اولیه چوبی نیز صرفه‌جویی کنید، درنتیجه به سود بیشتری برسید. برای تولیدات انبوه و تک می‌توانید از ما خرید کنید. ظروف چوبی پاشا لیزر بر پایه استفاده از دستگاه‌های برش لیزری تهیه می‌شوند.

با این تکنولوژی ما محصولات و مواد خام چوبی را در اشکال و اندازه‌های متفاوت برش می‌دهیم بدون اینکه شما مجدداً مجبور شوید محصول خام را تغییر دهید و یا جهت مونتاژ آن زمانی را صرف کنید.

مزیت‌های مواد اولیه چوبی لیزری:

انواع جعبه‌ها، برد، سینی، تخته سرو، زیرلیوانی و ظروف سرو غذا در پاشا لیزر بر پایه تکنولوژی لیزر تهیه و عرضه می‌شوند، بنابراین بیشترین دقت، کیفیت و ظرافت در تهیه این محصولات بکار رفته است و می‌تواند مزیت‌های زیر را برای یک کسب‌وکار کوچک خانگی یا کارگاهی داشته باشد:

تولید زباله در کسب‌وکار شما به حداقل می‌رسد:

با توجه به اینکه ظروف طرح دار و تخته‌های خام پاشا لیزر به‌صورت لیزری برش می‌خورند، بنابراین آماده به استفاده هستند و نیازی نیست شما مجدداً بخش‌های از مواد خام را برش دهید. پس در طول کار زباله از مواد خام چوبی و ظروف چوبی خام برجای نمی‌ماند و کمترین آلودگی ناشی از ذرات ریز چوب و اشغال فضا را خواهید داشت.

افزایش تنوع در کار:

یکی از امتیازاتی که این ظروف چوبی به صاحبان مشاغل می‌دهد این است که تنوع بسیار بالایی دارند و به‌راحتی می‌توانند سلیقه هر مشتری را پوشش دهند. استفاده از دستگاه برش لیزر این امکان را به ما داده که در تهیه ظروف و تخته‌های چوبی و تهیه جعبه‌های خام دکوراتیو بتوانیم از طرح خیلی ظریف و پیچیده نیز استفاده کنیم و محصولات موردپسند مشتری را ارائه دهیم.

افزایش سرعت کار:

سرعت کار در کسب‌وکار خانگی و نوپا رمز موفقیت شماست. بنابراین با استفاده از مواد خام چوبی می‌توانید محصولات برش خورده را بلافاصله در کار خود استفاده کنید و محصول نهایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتری تحویل دهید.

تولید محصولات در سایزهای متنوع:

ظروف چوبی پاشا لیزر در انواع و اقسام برای کاربردهای متنوعی تولید می‌شوند. اما ما به این نکته نیز توجه کرده‌ایم که ممکن است مشتریان علاوه بر تنوع محصول، تنوع در سایز را نیز مدنظر قرار دهند. بنابراین انواع جعبه، برد، سینی، تخته سرو، زیرلیوانی و ظروف طبیعی را در پک‌ و یا به‌صورت تکی در سایز دلخواه شما تهیه و عرضه می‌کنیم.

بدون ایجاد آلودگی صوتی، تزئینات و محصولات نهایی را تهیه کنید:

اگر شما در منزل مشغول به کار هستید حتماً این یک فرصت خوب برای شما خواهد بود. ظروف چوبی و دکوری پاشا لیزر کاملاً آماده به استفاده هستند و برای استفاده از آن‌ها دیگر مجبور به استفاده از دستگاه‌هایی که ایجاد آلودگی صوتی می‌کنند، نیستید.

برخی از محصولات و ظروف چوبی پاشا لیزر:

شما می‌توانید از پاشا لیزر انواع ظروف چوبی که بیس کار هستند و یا ظروف طبیعی چوبی در ساخت انواع دکورهای پیچیده چه به‌صورت مصرف خانگی و چه برای فروش استفاده نمایید:

جعبه‌های چوبی:

جعبه‌های چوبی بدون کوچک‌ترین استفاده از مواد دیگر همچون چسب یا پیچ تهیه می‌شوند و تمام اتصالات آن‌ها از چوب است. شما می‌توانید از این محصول پاشا لیزر در تهیه انواع جعبه‌های کادویی گل، جعبه‌های کادویی آجیل و شکلات و حتی به‌عنوان نظم‌دهنده مواد خوراکی که بفروش می‌رسانید استفاده کنید.

جعبه‌های چوبی پاشا لیزر البته در ابعاد و اشکال متنوع دیگری نیز تهیه می‌شوند که مناسب مشاغل متفاوت خواهند بود. مثلاً از جعبه‌های کوچک می‌توانید به‌عنوان جعبه زیورآلات استفاده کنید و یا جعبه‌های باریک‌تر آن که برای نگهداری قلم یا عود مناسب است.

تخته برد:

تخته برد یکی از محصولات پرمصرف پاشا لیزر بشمار می‌رود. این محصول از جنس ام دی اف تهیه می‌شود و در رنگ سفید و قاب طلایی‌رنگ قابل خریداری است. از این محصول می‌توانید در مشاغل خانگی مانند تهیه کیک و شیرینی استفاده کنید. البته این محصول به‌صورت عمده نیز به فروش می‌رسد.

این محصول روکش‌دار است علاوه بر سینی کیک، کاربردهای دیگری نیز دارد. از آن می‌توانید برای پتینه کاری، تهیه زیر بشقابی و زیرلیوانی و تابلوی دکوپاژ و نقاشی اکریلیک استفاده کنید.

ظروف چوب طبیعی:

این ظروف در گروه پاشا لیزر در تنوع فوق‌العاده تهیه می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را در قالب اردور خوری، ظرف سرو چای، سینی چوبی و تخته سرو تهیه کنید. این ظروف به‌صورت خام نیز قابل مصرف هستند اما با ایجاد تغییرات در آن‌ها نیز می‌توانید در کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنید، با ایجاد سوخته نگاری، رنگ‌آمیزی و … ارزش فروششان را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی