آیا می‌دانستید با پاشا لیزر می‌توانید ساعت خودتان را بسازید؟

ساعت وسیله‌ای است برای اندازه‌گیری زمان که از قدیم تا به امروز، مورد استفاده‌ی همگان بوده و از نوع آبی گرفته تا مدرن، از اهمیت بالایی برخوردار است. با پیشرفت علم و دانش بشری، به تدریج ساعت‌های دقیق‌تر مکانیکی، وزنه‌ای، فنردار، برقی، باطری‌دار و کامپیوتری جای ساعت‌های آبی، آفتابی و ماسه‌ای را گرفتند.

امروزه ساعت‌های متفاوتی با ظاهری خاص به بازار ارائه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها زیبایی منحصر بفرد خودشان را به رخ خریداران می‌کشند. از آنجاییکه تنوع ساعت‌ها بسیار بالا است، با گذراندن وقتتان در فروشگاه‌ها، به طور قطع قادر به یافتن ساعت مورد علاقه‌تان خواهید بود. اما لذت‌بخش‌تر از خرید وسیله‌ی مورد نیازمان، آن است که شی را منطبق بر سلیقه‌ی خودمان بسازیم.

همانطور که می‌دانید وجود حداقل یک ساعت دیواری در هر خانه‌ای لازم است پس برای گذراندن وقت با ارزشتان به خصوص در این دوران کرونا و قرنطینه، دست به کار شوید و ساعت خانه‌تان را با سلیقه و هنر خود بسازید. با همه‌ی این‌ها، داشتن یک ساعت منحصر بفرد که هیچ کس مانند آن را ندارد، هیجان‌انگیز و جذاب است.

پس بد نیست که با اطلاعات کلی راجع به لوازم ساعت آشنا شوید.

لوازم ساخت ساعت

برای درست کردن ساعت، ایده‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که به طور کامل بستگی به سلیقه‌ی فرد دارد. به کار بردن مقوا، چوب، پارچه، گل و وسایل در دسترس برای درست کردن ساعت‌ها مرسوم است. از طرفی درست کردن ساعت با کمک یک کیت کامل به شما کمک می‌کند تا ساعت دیواری زیبای خود را با کمک صفحه ام.دی.اف و فقط در عرض چند دقیقه درست کنید. یا از طرفی دیگر می‌توانید تمام قطعات را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت ساعت دیواری:

  • تخته ام.دی.اف به عنوان صفحه ساعت در ابعاد مربع و دایره شکل
  • اعداد ساعت
  • موتور ساعت
  • پشتی موتور
  • عقربه

صفحه ساعت: همانطور که می‌دانید اجزای ساعت بر روی یک تخته سوار می‌شوند؛ پس باید دارای جنس محکم و مقاومی باشد. این صفحات ساعت را می‌توان در سایزها و اشکال گوناگون سفارش داد. صفحات چوبی را با استفاده از رنگ‌های آکریلیک و رزین به شکل‌های مختلف و متناسب با سلیقه طراحی کرده و نمای زیبایی را به خانه می‌بخشند.

صفحه ساعت خام ابزار خورده
صفحه ساعت ابزار خورده 16 میل
صفحه ساعت خام کد 67 - لوازم هنری
ساعت رزینی
صفحه ساعت خام
ساعت رزینی

اعداد ساعت: اعداد ساعت به اشکال متفاوتی وجود دارند. اعداد انگلیسی، فارسی و رومی از انواعی هستند که در ساختار بیشتر ساعت‌ها به چشم می‌خورند. این محصول با تنوع بسیار بالا ازنظر فونت و جنس در گروه تولیدی پاشا لیزر طراحی و تولید شده است.

موتور: قطعه‌ای که وظیفه‌ی به حرکت در آوردن عقربه‌ها را بر عهده دارد، موتور ساعت می‌باشد. با توجه به تجربه‌ی بالای پاشا لیزر در این زمینه، موتورهای ساعت آرام گرد توسط این مجموعه به شما علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود.

پشتی موتور: پشتی موتور یک قطعه از جنس چوب (MDF) است که انواع متفاوتی داشته و شامل قسمتی برای آویز کردن ساعت از دیوار است. همچنین ضخامت این قطعه بصورتی در نظر گرفته شده است تا موتور ساعت به طور کامل درون پشتی قرار بگیرد و دیده نشود. از طرف دیگر این قسمت از ساعت از آسیب رسیدن به موتور آن نیز جلوگیری می‌نماید.

لازم به ذکر است که تمامی صفحات ساعت موجود در گروه تولیدی پاشا لیزر دارای این قطعه می‌باشند و نیازی نیست که به صورت جداگانه اقدام به خرید آن نمایید. همچنین بسته‌بندی این قطعه جداگانه از صفحه درون است تا مشکلی حین ریختن رزین و انجام سایر کارهای هنری پیش نیاید.

عقربه: همانطور که می‌دانید یکی از اجزای اصلی ساعت، عقربه‌ها هستند. عقربه‌های تولیدشده در پاشا لیزر به‌صورت بسیار شکیل و ظریف ساخته شده‌اند و همچنین تمام آزمایش‌های لازم جهت کاهش وزن عقربه‌ها صورت گرفته است تا شما تولیدکننده‌ی محترم با خیالی راحت این محصول را خریداری نموده و بر روی ساعت‌های دیواری و رومیزی خود نصب کنید. عقربه‌های موجود در سایت پاشا لیزر در جنس مولتی‌استایل تولید می‌شوند.

عقربه کد 6 - پاشا لیزر
خرید لوازم ساعت
عقربه کد 619 - پاشا لیزر
خرید لوازم ساعت
عقربه کد 628- پاشا لیزر
خرید لوازم ساعت

پک ساخت ساعت پاشا لیزر

پک لوازم ساخت ساعت، برای اولین بار توسط گروه تولیدی پاشا لیزر به بازار عرضه شد تا مشتریان بتواند به‌ راحتی و با قیمتی مناسب برای خود، ساعتی مدرن و متناسب با سلیقه‌ی خود بسازد. در ضمن این یک فرصت بسیار عالی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار پرسود است.

البته لازم به ذکر است که این پک‌ها دارای انواع متفاوتی می‌یاشند که متناسب با هر سلیقه‌ای ساخته شده‌اند. پک ساعت پاشا لیزر شامل موتور ساعت و پشتی آن، عقربه، اعداد ساعت و صفحه می‌باشد.

سایر لوازم: قطعاتی که در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار گرفتند از جمله قطعات اصلی برای ساخت ساعت دلخواهتان به شمار می‌‎آیند. اما برای زیباتر کردن ظاهر ساعت نیز می‌توانید از انواع دیگری از اکسسوری‌ها و لوازم جانبی استفاده کنید. به عنوان مثال برخی ترجیح می‌دهند که ساعت ظاهر ساده و شیک خود را حفظ کند، در صورتیکه عده‌ای دیگر با استفاده از رنگ‌های اکرلیک و رزین ظاهری خاص را به ساعت ساخته شده توسط خودشان، می‌دهند.

همچنین یک سری رویه ساعت در فروشگاه آنلاین پاشالیزر وجود دارد که به هدف متفاوت کردن ساعت‌ها تولید شده‌اند. رویه ساعت به خاطر جلوه‌ی زیبایی که به ساعت می‌بخشد، موردتوجه بسیاری از سازندگان ساعت و هنرمندان قرار گرفته است. این رویه با قطرهای مختلف همچنین متریال‌های مختلف برای ایجاد حق انتخاب بیشتر توسط مشتری طراحی و تولیدشده‌اند تا مخاطب بتواند مطابق با سلیقه و طرح ذهنی خود انتخاب کند که کدام گزینه مناسب‌تر است.

نصب این قطعات بر روی ساعت نیز بسیار ساده است و به مهارت خاصی نیاز ندارد، با توجه به متریال انتخابی خود اگر که ام دی اف باشد، تنها کافی است که از چسب یک دو سه و یا قطره‌ای برای نصب آن و همچنین اعداد بر روی صفحه استفاده نمایید.

و اگر از متریال‌های خاصی مانند پلکسی و مولتی‌استایل استفاده می‌کنید، در پشت این اعداد و رویه ها چسب استفاده شده است که به‌راحتی می‌توانید بر روی سطح مورد نظر نصب کنید.

سخن آخر

اگر به انجام کار هنری درآمدزا علاقه‌مند هستید و در آن استعداد دارید و یا از طرف دیگر به دنبال راهی برای کسب درآمد خانگی هستید می‌توانید همین الان دست به کار شوید و از ساخت ساعت با استفاده از لوازمی که پاشا لیزر در اختیار شما قرار داده است، استفاده کنید.

واقعیت این است که در دنیای کسب و کار امروز، بسیاری تمایلات رنگ و بوی دیگری گرفته است که افراد را بر آن می‌دارد به جای کار کردن برای کارفرمایی دیگر، کسب و کار خانگی یا شغل دوم خانگی خود را راه اندازی کنند و برای خود کار کنند.

به این ترتیب بدون استرس و بدون نیاز به رفت و آمد در خیابانهای پرترافیک و اتلاف وقت، می‌توانید از هنر و سرگرمی خود به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند و همچنین ظرفیت‌های دنیای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود به کار ببندند. هیچوقت برای شروع، دیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی