کسب‌وکار خانگی پردرآمد

اگر شما هم به فکر راه انداختن کسب‌وکاری در منزل هستید، می‌توانید در این لحظه برنده این بازار باشید. چه چیزی از این بهتر که دفتر شما خانه شماست، درآمد خیلی خوبی هم دارید! اما مهم این است که کسب‌وکار درستی را برای این کار برگزینید. یکی از مراکز معتبری که می‌تواند در انتخاب پردرآمدترین کسب‌وکارهای خانگی به شما کمک کند پاشا لیزر است. شما برای شروع هر کسب‌وکاری نیاز به برخی مواد اولیه دارید که پاشا لیزر تمام این مواد را می‌تواند با هزینه بسیار مناسبی در دسترس شما بگذارد تا کسب‌وکار خانگی موردعلاقه خود را شروع کنید.

پاشا لیزر یک فروشگاه معتبر برای تأمین محصولات خام اولیه کسب‌وکارهای خانگی است. با اطمینان می‌توانید خرید و تأمین محصولات موردنیاز کارتان را از فروشگاه بزرگ اینترنتی پاشا لیزر انجام دهید. خبر خوب اینکه پاشا لیزر فرصت طلایی برای افراد دارای مشاغل خانگی بخصوص بانوان فراهم کرده است.

خرید و همکاری با پاشا لیزر

حتماً برای شما هم پیش آمده که فکر کنید ساعاتی از روز را در منزل بدون انجام فعالیت کاری سپری می‌کنید و درآمدی نیز حاصل نمی‌شود، این خیلی خوشایند نیست. پاشا لیزر جهت کمک به کسب‌وکارهای خانگی و توسعه مشاغلی خانگی بخصوص برای بانوان تصمیم گرفته از شما عزیزان صاحبان مشاغل خانگی دعوت به همکاری کند.

اگر در منزل هستید و دوست دارید بدون کوچک‌ترین هزینه و خستگی درآمد کسب کنید با ما همراه باشید تا مجموعه تولید و عرضه آنلاین پاشا لیزر را بیشتر بشناسید و درنهایت با این مجموعه بزرگ وارد همکاری شوید:

درباره پاشا لیزر

پاشا لیزر مجموعه تولیدی پایه کار و ملزومات عمده و تکی مشاغل خانگی است. این مجموعه فعالیت‌ خود را از سال 95 به‌صورت تخصصی با تولید محصولات چوبی لیزری با بهره‌گیری از بروزترین تکنولوژی‌های روز برش بیس‌های چوبی آغاز نموده است. با سابقه درخشان تنها 5 ساله خیلی زود این مجموعه با استقبال خریداران و مشتریان عزیز مواجه شد که نشات گرفته از خدمت صادقانه و ارائه محصولات در بهترین کیفیت با مناسب‌ترین قیمت در این سال‌هاست.

پیش‌ازاین پاشا لیزر جهت تأمین محصولات موردنیاز راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی فروش آنلاین نداشت، اما بنا بر درخواست بی‌سابقه مشتریان عزیز خود فروشگاه اینترنتی بزرگ پاشا لیزر را راه‌اندازی کرد. فرصت جدیدی که در پاشا لیزر برای هم‌وطنان صاحب مشاغل خانگی فراهم شده این است که امروز علاوه بر سفارشات عمده می‌توانند ثبت و خرید سفارش به‌صورت تکی نیز انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر

فروشگاه بزرگ اینترنتی پاشا لیزر با تأمین و عرضه محصولات خام کسب‌وکارهای متفاوت خانگی و تولید و تأمین تخصصی پایه کارهای چوبی لیزری در شمار و تنوع بسیار بالا توانایی پاسخگویی به مخاطبان و مشتریان خود در هر تعداد و سطحی را دارد.

قیمت منصفانه در مقابل محصولات با کیفیت

حتماً می‌دانید که مصرف محصولات و مواد اولیه با کیفیت چه تأثیر بسزایی در ساختن محصولی با کیفیت دارد و از سویی می‌توانید محصولات دست‌ساز خود را به قیمتی بالاتر به فروش برسانید و تعداد فروش خود را افزایش دهید، پس به‌زودی شغل خانگی شما رونق پیدا خواهد کرد.

کیفیت محصولات تولیدی پاشا لیزر و دیگر اقلام عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر تماماً تضمین شده هستند و این گروه سعی دارد با ارائه بهترین‌ها با قیمت بسیار ارزان‌تر از دیگر فروشندگان کمکی مؤثر در جهت توسعه و بهبود شرایط کار برای مشاغل خانگی به افراد بخصوص بانوان شاغل در خانه کند.

محصولات پایه کار چوبی لیزری پاشا لیزر

حتماً می‌دانید که در چند سال اخیر با افزایش مشاغل خانگی چقدر استفاده از مواد خام پایه چوبی بیشتر شده است. اغلب افراد برای تهیه مواد خام پایه کار چوبی و یا دیگر محصولات مصرفی چوبی جهت استفاده در کسب‌وکار خود مجبورند به بازارهای مختلفی مراجعه کنند و نسبت به کیفیت محصولات نیز اطمینان لازم را ندارند.

از سویی بیشتر محصولات خام چوبی نیاز به پرداخت و کار مجدد دارند و اگر شما شغلی مرتبط با چوب داشته باشید باید محصولات پایه کار چوبی را مجدد در منزل برش زده و یا تغییر شکل دهید. این مشکل را پاشا لیزر با تولید صفر تا صد و آماده‌سازی تمام قطعات چوبی لیزری ساخت محصولات دکوراتیو، مصرفی و تزئینی برطرف کرده است.

شما می‌توانید انواع محصولات چوبی پایه کار را که قبلاً در منزل با برش و پرداختن چوب خام می‌ساختید را امروز به‌صورت آماده از فروشگاه پاشا لیزر خریداری نمایید.

انتخاب محصولات چوبی لیزری

حتماً برای شما نیز سؤال پیش آمده که پاشا لیزر به چه میزان می‌تواند پاسخگوی نیازهای مشاغل خانگی مرتبط با چوب باشد. به جهت آسان‌سازی تهیه محصولات دکوراتیو و مصرفی چوبی در آنچه که از محصولات چوبی می‌توان ساخت را پاشا لیزر مواد پایه کار آن را در مجموعه خود با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌کند.

شما می‌توانید محصولات چوبی لیزری متنوعی را از این فروشگاه در تعداد کم یا زیاد خریداری نمایید. برخی از این محصولات به شرح زیر است:

  • انواع استند موبایل و ساعت مچی.
  • انواع برد فریم طلایی و برد دفرمه.
  • انواع موتیف در اشکال عروسکی، هندسی، اسلیمی، اشیا و گل‌ها در دو جنس ساده و طلایی.
  • انواع پک ساعت دیواری آینه‌ای و ساده
  • انواع لوازم ساخت ساعت مجزا شامل: عقربه، اعداد ساعت، صفحه ساعت و موتور ساعت
  • انواع تخته سرو چوبی لیزری (ام دی اف) و طبیعی
  • انواع ظروف چوبی طبیعی تهیه شده از چوب راش و توسکا
  • انواع سینی چوبی در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون
  • انواع برد سفید ام دی اف در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون
  • انواع حروف چوبی لیزری
  • انواع زیرلیوانی چوبی
  • انواع جعبه چوبی لیزری

برای مشاهده محصولات چوبی پاشا لیزر بر روی لینک “ظروف چوبی” کلیک کنید.

دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر

در پاشا لیزر علاوه بر تأمین و عرضه محصولات آماده به مصرف چوبی لیزری برای راحتی و کمک به‌سرعت و کیفیت مشاغل خانگی شما پاشا لیزر دیگر ملزومات، ابزارها و وسایل تزئینی و قابل‌اجرا روی پایه کارهای چوبی را نیز فراهم کرده است. بنابراین شما می‌توانید با کمترین هزینه رفت‌وآمد و یا مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی مختلف تمام خرید کسب‌وکار خود را به‌صورت عمده و کامل از پاشا لیزر انجام دهید.

محصولات دیگر پاشا لیزر که در تنوع و کیفیت بالا به شما عرضه می‌شوند در گروه‌های زیر طبقه‌بندی‌شده و قابل سفارش و خریداری هستند:

لوازم پلی‌استر پاشا لیزر

لوازم پلی‌استری محصولات خامی هستند که با استفاده از رزین پلی‌استر و حجم دهنده‌های مخصوص تهیه می‌شوند. شما می‌توانید از پاشا لیزر با صرفه‌جویی در زمان و بدون صرف وقت جهت ترکیب مواد آماده‌سازی پلی‌استر و خرید قالب سیلیکونی، محصولات پلی‌استر متنوعی خریداری نمایید.

از محصولات پلی‌استر خام می‌توانید در مشاغل هنری متفاوتی همچون رنگ‌آمیزی، دکوپاژ، تلفیق با رزین، رنگ‌آمیزی با اکریلیک و پتینه کاری استفاده کنید. انواع مجسمه، قاب عکس، قاب آینه، قاب سینی و گلدان پلی‌استری را می‌توانید از پاشا لیزر خریداری نمایید و به کسب‌وکار خود سرعت ببخشید.

محصولات پلی‌استری پاشا لیزر تماماً قابل شستشو هستند و رنگ‌پذیری مطلوبی دارند. در ضمن می‌توانید انواع رنگ صدفی، اکریلیک، رنگ‌های ساده و خمیر کهنه‌کاری که در ساخت محصولات پلی‌استری مصرف دارند را نیز از پاشا لیزر خریداری کنید.

برای مشاهده محصولات دسته پلی‌استر بر روی لینک “پلی استر” کلیک کنید.

انواع رنگ و اکلیل

رنگ‌ها و اکلیل‌ها همواره ازجمله محصولات پرمصرف در بسیاری از کسب‌وکارهای خانگی بشمار می‌روند. بنابراین حتماً در ساخت و تزئین بسیاری از محصولات خود حتماً به رنگ و اکلیل احتیاج خواهید داشت. بخصوص این مواد روی چوب تأثیر بسزا خواهند داشت و زیبایی کار شمارا دوچندان می‌کنند.

در فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر می‌توانید انواع محصولات در قالب رنگ و اکلیل را انتخاب و خریداری نمایید که برخی از آن‌ها به‌قرار زیر است:

  • انواع اکلیل‌ دانه ریز و دانه درشت در تنوع تک رنگ و هفت رنگ.
  • انواع رنگ خمیری
  • انواع رنگ اکریلیک
  • انواع رنگ میکروبی
  • انواع ورق طلا به دو صورت ورق طلا و ورق طلای مایع
  • انواع رنگ صدفی پودری
  • انواع رنگ جوهری
  • رزین اپوکسی در حجم‌های مختلف

برای مشاهده رنگ ها و اکلیل ها، بر روی لینک “رنگ و اکلیل” کلیک کنید

از رنگ‌ها و محصولات رزین اپوکسی و ورق طلا شما می‌توانید در تولید و تزئین بسیاری از محصولاتی که در منزل تولید می‌کنید استفاده کنید. انواع رنگ‌های عرضه شده توسط پاشا لیزر در مجسمه‌سازی، تکنیک رزین اپوکسی، ساخت زیورآلات رزینی، ساخت محصولات پلی‌استری، تکنیک دکوپاژ و پتینه کاری و ساخت تابلوهای حجم‌دار کاربرد دارند.

انواع قالب

قالب‌ها و شابلون‌ها ازجمله ابزار آسان کننده ساخت محصولات هنری در منزل است. اگر به ساخت تابلوهای دکوراتیو علاقه دارید و یا دوست دارید روی سطوح مختلف محصولات خود را طراحی کنید شابلون‌ها ابزاری کاربردی برای شما خواهند بود.

پلکسی‌ها محصولاتی پرکاربرد در ساخت قالب‌های سیلیکونی بشمار می‌روند. با تهیه پلکسی‌ها با اشکال و ابعاد متنوع می‌توانید قالب‌های سیلیکونی متنوعی بسازید و در هزینه خرید محصولات پایه کار صرفه‌جویی کنید.

لوازم تزئینی

لوازم تزئینی معمولاً تکمیل‌کننده محصولاتی هستند که در منزل تهیه می‌کنید و جذابیت محصولات را چند برابر می‌کنند. بخصوص اگر در ساخت محصولات رزین اپوکسی مهارت دارید این لوازم تزئینی برایتان کاربردی خواهند بود. از پاشا لیزر می‌توانید انواع لوازم تزئینی همچون صدف و شن، سنگ کریستال و موتیف مقوایی را خریداری نمایید.

این محصولات در تزئین محصولاتی مانند آینه، تابلو و محصولات رزینی کاربردی هستند.

لوازم هنری و یراق‌آلات

در ساخت محصولات هنری و مصرفی حتماً از لوازم و ابزارهای متنوعی نیز استفاده می‌کنید که تهیه آن‌ها نیز مهم است. در پاشا لیزر به این مسئله نیز فکر شده و شما می‌توانید از این فروشگاه انواع دستگیره، پایه، کارتن، قلمو، قاب چوبی، تریکو، لوازم کادو، جاشمعی، تاپر کیک، هفت‌سین‌های خام، برچسب طرح سنگ و موتیف ساخت زیورآلات را انتخاب و خریداری نمایید.

عضویت در سیستم کسب درآمد پاشا لیزر

درآمدزایی از پاشا لیزر تنها محدود به تهیه لوازم اولیه موردنیاز و ساخت محصول نهایی و فروش آن نیست. علاوه بر آن می‌توانید در بخش بازاریابی پاشا لیزر نیز فعالیت کنید. تنها کافیست عضوی از پاشا لیزر شوید تا به‌راحتی با این فروشگاه همکاری کرده و بدون هیچ هزینه‌ای به درآمد برسید. شرایط همکاری با پاشا لیزر به این صورت است:

  • در سیستم کسب درآمد و بازاریابی پاشا لیزر عضو شوید.
  • از پاشا لیزر لینک اختصاصی بازاریابی دریافت کنید.
  • محصولات و فروشگاه پاشا لیزر را در رسانه‌های اجتماعی و یا هر پل ارتباطی که دارید با فرستادن لینک اختصاصی خود به دیگران معرفی کنید.
  • به ازای هر خرید که با لینک شما در پاشا لیزر انجام بگیرد مبلغی به حساب کاربری شما منظور می‌شود.
  • هنگامی‌که مبلغ به 100 هزار تومان برسد، وجه قابل برداشت خواهد بود.
  • پورسانت شما از هر خرید با لینک بازاریابی شما 5 درصد مبلغ کلی خرید خواهد بود.
  • در ضمن شما در این مدت مشمول تخفیفات و جوایز ویژه پاشا لیزر می‌شوید.
  • در باشگاه همکاران پاشا لیزر به عضویت در می‌آیید و از اخبار و فروش‌های ویژه این مجموعه باخبر می‌شوید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر همکاری در فروش، بر روی لینک “سیستم کسب درآمد” کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی