نکات ساخت ساعت دیواری آینه‌ای

نکات ساخت ساعت دیواری آینه‌ای

همان‌طور که میدانید در سال‌های اخیر، ساعت‌های سنتی و کلاسیک کم‌کم جای خود را به  ساعت‌های دکوراتیو و تزیینی داده‌اند. ساعت‌های مدرن تزیینی علاوه بر نشان دادن زمان و ساعت، در دکوراسیون داخلی خانه‌ها نیز نقش داشته و اغلب بانوان توجه ویژه‌ای به آن دارند. یکی از انواع ساعت‌های دکوراتیو، ساعت‌های آینه‌ای می‌باشد که امروزه خیلی ترند شده است. ولی قیمت بالای آن در بازار، خرید و تهیه آن را کمی ساخت کرده است. از همین رو، گروه تولیدی پاشا لیزر اقدام به تولید لوازم ساخت ساعت آینه‌ای کرده است. با پک‌های ساعت موجود در فروشگاه پاشا لیزر به‌راحتی می‌توانید با قیمت مناسب ساعت آینه‌ای زیبا خود را بسازید. در ادامه همراه ما باشید تا با لوازم و نکات ساخت ساعت آینه‌ای آشنا شوید.

وسایل موردنیاز برای ساخت این ساعت:

بیس آینه‌ای و بیس چوبی (اختیاری)، حلقه اعداد مولتی استایل به ابعاد دلخواه، عقربه ، موتور و پشتی موتور

تمامی وسایل غیر از آینه تو سایت پاشا لیزر موجوده و می‌توانید تکی یا به‌صورت پک تهیه کنید

برای بیس ساعت به اندازه قطر دور ساعتی، از شیشه‌بری محله خود می‌توانید آینه (سیلور یا برنز) ۴ میل سفارش بدهید و وسط آن را هم برای موتور ساعت ۸ میل باید سوراخ شود. برای مقاومت بیشتر هم می‌توانید از بیس چوبی برای پشت ساعت استفاده کنید که البته این گزینه اختیاری هست.

برای چسباندن بیس چوبی به آینه بهتر است از چسب سیلیکون مخصوص آینه استفاده کنید؛ درغیر این صورت جیوه آینه کنده می‌شود.

معمولاً روی مولتی استایل روکش دارند که باید کنده شود تا حالت آینه‌ای پیدا کند

موتور ساعت حتماً باید در امتداد عدد ۱۲ گذاشته شود.

برای نصب عقربه‌ها، بعد از گذاشتن واشر و سفت کردن پیچ، ابتدا عقربه ساعت شمار، بعد دقیقه‌شمار و درنهایت ثانیه‌شمار رو نصب می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی