تابه‌حال به این فکر افتادید که در منزلتان کسب‌وکاری کوچک و پول‌ساز برای خود دست‌وپا کنید. شغلی که مواد اولیه آن ارزان باشد، اما سود حاصل از تولیداتش چند برابر. چون کسب‌وکارهای خانگی امروزه خیلی موردتوجه قرار می‌گیرند، تنوع بسیار بالایی دارند و هرکسی با هر میزان استعداد و خلاقیت می‌تواند یک کار خوب برای خود پیدا کند.

پاشا لیزر تأمین‌کننده مواد و ابزار مشاغل خانگی
گروه پاشا لیزر تولیدکننده تخصصی و فروشنده محصولات چوبی لیزری پایه کار در ایران است. پاشا لیزر با چند سال سابقه درخشان درزمینهٔ تولید انواع محصولات چوبی لیزری و ظروف چوبی طبیعی موفق شده نظر مشتریان خود را که به دنبال کیفیت بالا هستند جلب کند. به خاطر رضایت مشتریان پاشا لیزر علاوه بر ایجاد یک فروشگاه اینترنتی و عرضه محصولات به منصفانه‌ترین هزینه ممکن تصمیم گرفته که به تولیدکنندگان و مشاغل کوچک خانگی نیز یاری دهد.

شما می‌توانید با استفاده از ایده‌های پول‌ساز ما و محصولات و مواد اولیه بیس کاری که در پاشا لیزر عرضه می‌شود، به‌زودی یک کسب‌وکار پررونق و پول‌ساز داشته باشید. در این قسمت همراه ما باشید تا با چند ایده پول‌ساز کار در منزل که پاشا لیزر در اختیارتان می‌گذارد، آشنا شوید.

ساخت انواع محصولات رزینی

در بازار محصولات زیادی بر پایه رزین باب شده‌اند و فروش ‌فوق‌العاده‌ای دارند. باوجوداینکه محصولات ساخته‌شده از رزین اپوکسی قیمت پایینی ندارند، اما به دلیل جلوه و کاربردهای فوق‌العاده‌شان فروش بالایی دارند.

شما می‌توانید در منزل یک کسب‌وکار خانگی داشته باشید که بر پایه رزین اپوکسی است. تابه‌حال توجه کردید که این هنر چه تنوع فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توان با کسب مهارت درزمینهٔ رزین چه محصولات ارزنده‌ای را تولید کرد و فروخت؟ افرادی که مهارت کافی در کار با رزین دارند به‌راحتی می‌توانند در هر ماه به میزان قابل‌توجهی درآمد خود را افزایش دهند.

با استفاده از رزین اپوکسی چه محصولاتی بسازیم؟

با استفاده از هنر رزین اپوکسی، شما دست بازی در تولید محصولات دکوراتیو و مصرفی دارید.

مثلاً شما می‌توانید در یک اتاق کوچک و تنها با داشتن چند قالب جواهرسازی سیلیکونی، رزین و هاردنر و لوازم تزئینی مثل صدف، اکلیل و گل خشک زیورآلات رزینی بسازید. این محصولات کوچک و جذاب بازار پرفروشی دارند و اگر بتوانید یک بسته‌بندی و نام اختصاصی برای محصولات رزینی خود نیز آماده کنید، خیلی زود به فروش بالا و درآمد می‌رسید.

برای ساخت میز عسلی از رزین اپوکسی استفاده کنید. یکی از جذاب‌ترین مصارف رزین برای تهیه محصولات چوبی است. شما می‌توانید با تهیه بیس چوبی میز عسلی یا سینی‌های چوبی طبیعی از رزین اپوکسی برای ایجاد یک لایه طرح دار رنگی، پیچیده و یا ساده روی چوب استفاده کنید. خوب است بدانید که این محصولات پس از پرداخت شدن با رزین اپوکسی قیمتی چند برابر پیدا می‌کنند.

این دو تنها مثالی بودند برای کار با رزین اپوکسی. شما می‌توانید محصولات بسیار زیبای دیگری مانند تابلو و حجم‌های رزینی که حاوی گل و تزیینات دریایی هستند هم بسازید.

برای مشاهده نمونه کارهایی که با رزین می‌توان ساخت، سری به “ویدیوهای آموزشی دستسازه” بزنید. روزانه یک ویدیو جدید برای خلاقیت و ایده گرفتن مشتریان عزیزمان به این بخش اضافه می‌شود.

برای ساخت محصولات رزین اپوکسی به چه ابزاری نیاز داریم

برای ساخت محصولات رزینی بسته به نوع کاری که می‌خواهید انجام بدهید به مواد اولیه زیر نیاز دارید:

  • انواع بیس چوبی لیزری برای ساخت تابلو و حجم‌های رزینی
  • انواع موتیف برای ساخت تم تولد
  • قالب سیلیکونی: اگر کسب‌وکار رزینی شما بر پایه تولید تزیینات و زیورآلات باشد حتماً به چند قالب سیلیکونی باکیفیت نیاز دارید.
  • وسایل تزئینی: شما می‌توانید برای ایجاد طرح‌های متنوع روی رزین اپوکسی از  اکلیل، صدف، چوب و مهره‌های متنوع و رنگی استفاده کنید.
  • رنگ رزین اپوکسی: ممکن است بخواهید در محصول رزینی خود رنگ‌‌های متنوعی داشته باشید. بنابراین حتماً باید رنگ جوهری یا رنگ پودری صدفی هم تهیه کنید.

ساخت زیورآلات در منزل

یکی از مشاغل خانگی که همیشه محصولاتش مشتری زیادی دارد، ساخت زیورآلات است. تاکنون خودتان یک گردنبند، انگشتر یا دستبند ساختید؟ این کار علاوه بر اینکه لذت بسیاری دارد و خلاقیت شمارا پرورش می‌دهد، وسیله پولسازی نیز برایتان خواهد بود.

شما می‌توانید با استفاده از چند ابزار ساده هر نوع زیورآلاتی در منزل بسازید. جالب است بدانید که برای ساخت زیورآلات اصلاً محدودیتی ندارید و کافیست فقط یک فروشگاه معتبر لوازم هنری پیدا کنید تا تنوع و گستردگی مواد و ابزار این شغل را مشاهده کنید.

“برای نمونه می‌توانید با استفاده از لوازم ساده‌ای چون نی پلاستیکی، رزین و گل خشک یک دستبند زیبا را بسازید .”

به چه ابزاری جهت ساخت زیورآلات نیاز داریم

بسته به نوع زیورآلاتی که می‌خواهید بسازید نیاز به ابزار متفاوت زیر خواهید داشت:

  • انواع انبر کوچک و بزرگ
  • انواع دم باریک و دم گرد
  • چسب چوب یا فلز
  • اره مویی جهت برش چوب
  • برد یا پلت چوبی
  • نخ کشی یا پلاستیکی

چه زیورآلات رزینی می‌توانیم بسازیم؟

شما می‌توانید انواع انگشتر، گردنبند، دستبند و پابند با مواد اولیه‌ای که تهیه می‌کنید بسازید. بر این اساس لازم است موارد زیر را برای شروع کار داشته باشید:

  • انواع قاب برنجی گردنبندسازی.
  • انواع قالب زیورآلات برنجی در سایزهای متنوع.
  • انواع قاب برنجی مناسب برای دستبند و پابند.
  • انواع قاب برنجی و چوبی مناسب برای ساخت زیورآلات رزینی.
  • رزین و هاردنر.
  • رنگ پودری و جوهری.
  • انواع مهره، صدف و کریستال.
  • انواع بیس چوبی.

میدانید که می‌توانید با محصولات چوبی لیزری یا بردهای چوبی و موتیف‌های چوبی که در پاشا لیزر عرضه می‌شوند نیز زیورآلات جذاب تهیه کنید؟ شما می‌توانید این محصولات را هم به‌صورت آماده بکار استفاده کنید و هم برش بدهید.

ساخت ساعت در منزل

تولید ساعت یکی دیگر از کسب‌وکارهای خانگی درآمدزاست. ممکن است که فکر کنید چنین کسب‌وکارهایی به‌صورت عمده در بازار وجود دارند و شما نمی‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید. اما برخلاف این ذهنیت شما می‌توانید با تهیه مواد اولیه ساخت ساعت و به‌کارگیری ذوق و خلاقیت خود محصول ساعتی تولید کنید که نمونه‌اش در بازار وجود ندارد.

مثلاً برای ساخت ساعت از محصولات چوبی لیزری استفاده کنید. این محصولات قابلیت طراحی و نقاشی دارند. می‌توانید از انواع رنگ‌ها روی پایه صفحه ساعت استفاده کنید. طبق سلیقه خود از اعداد و عقربه‌های متنوع استفاده کنید.

نمونه ساعت‌های رزینی
چند نمونه ساعت کار شده با رزین

می‌توانید پک کامل ساخت ساعت را بخرید و یا اینکه مواد اولیه را به‌صورت جداگانه تهیه کنید. با خرید جداگانه محصولات پایه چوبی این فرصت را دارید که خلاقیت و ذوق بیشتری در کار خود نشان دهید. مثلاً شما می‌توانید پیش از نصب عقربه از تکنیک رزین روی صفحه ساعت خام نیز استفاده کنید.

برای ساخت ساعت چه ابزاری تهیه کنیم

برای ساخت انواع ساعت شما می‌توانید مواد اولیه و بیس کار زیر را تهیه کنید:

  • انواع صفحه ساعت
  • عقربه: عقربه‌ها معمولاً از جنس مولتی‌استایل یا فلزی هستند.
  • موتور ساعت: بر اساس اندازه ساعت می‌توانید موتورهای متفاوتی را انتخاب کنید.
  • اعداد: اعداد ساعت را می‌توانید طبق سلیقه خود به‌صورت اعداد فارسی، اعداد انگلیسی، مولتی استایل حک‌شده یا حلقه اعداد استفاده کنید. حلقه اعداد تنوع هندسی گرد تا مکعبی دارد.

چند مورد ایده کسب‌وکاری که نام بردیم بخشی از کارهایی هستند که شما می‌توانید در منزل و حتی در یک فضای بسیار کوچک‌تر شروع کنید.

همکاری و کسب درآمد از طریق پاشا لیزر

شما می‌توانید از طریق همکاری با گروه پاشا لیزر نیز کسب درآمد کنید. به این صورت که در وب‌سایت پاشا لیزر مراحل عضویت را پشت سر بگذارید. سپس یک کد دریافت می‌کنید که با استفاده از آن می‌توانید افرادی را به خرید از پاشا لیزر تشویق کنید.

با معرفی پاشا لیزر و خرید افراد با کدی که در اختیارتان قرار گرفته، شما درصدی از مبلغ هر خرید را به‌عنوان درآمد و همکاری با پاشا لیزر دریافت خواهید کرد. این مبالغ در حساب کاربری شما محاسبه و ذخیره می‌شود با رسیدن به حدودی مشخص می‌توانید آن را برداشت کنید.

مواد اولیه که در این کسب‌وکارها نیاز دارید را می‌توانید به‌صورت کامل و عمده از پاشا لیزر خریداری کنید. بخصوص برای خرید انواع پایه کار چوبی لیزری، ظروف چوبی طبیعی و مواد خام رزین اپوکسی فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر محصولات فوق‌العاده متنوع و باکیفیتی را برایتان در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی