سفارش کارتن تبریز

 پاشا لیزر با اضافه کردن خط تولید کارتن بسته بندی از آبان سال 1401 در شهر ارومیه، فعالیت خود در زمینه کارتن سازی، جعبه سازی و چاپ روی کارتن (تک‌رنگ) را آغاز کرده است. این مجموعه هم اکنون قابلیت تولید انواع کارتن بسته بندی سه لایه و پنج لایه دایکاتی و چاپی را دارا می‌باشد. علاوه بر کارتن‌های با سایز آماده، این امکان برای مخاطبین فراهم شده تا بتوانند کارتن با سایز دلخواه خود را نیز سفارش دهند.

 تولید انواع کارتن

 در پاشا لیزر انواع کارتن 3 لایه، 5 لایه، ای فلوت و جعبه‌های مقوایی تولید و عرضه می‌شوند و مشتریان عزیز در سرتاسر کشور از جمله ارومیه و تبریز می‌توانند سفارش خود را ثبت و درب محل خود تحویل بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و تحویل درب محل با شماره 09148343473 تماس حاصل فرمایید.

 تعداد کارتن سفارشی

 بیشتر مجموعه‌های کارتن سازی در سطح کشور، فقط سفارش در تیراژ انبوه را قبول می‌کنند؛ ولی در پاشا لیزر شما می‌توانید انواع کارتن بسته بندی را حتی در سفارش کم (حداقل 10 عدد) نیز سفارش دهید. در ادامه توضیحاتی در مورد انواع کارتن بسته بندی ارائه می‌دهیم تا بیشتر با صنعت کارتن سازی آشنا شوید

 کارتن سازی تبریز

 فرایند تولید کارتن شامل چندین مرحله است که در هر مرحله، مواد اولیه موردنیاز برای کارتن تهیه می‌شوند. این مواد شامل کاغذ مقوایی، چسب و جعبه سازی می‌باشند. در مرحله بعدی، برش کاغذ مقوایی به ابعاد موردنظر صورت می‌گیرد. در مرحله نهایی، کاغذهای مقوایی برش خورده به یکدیگر چسبانده شده و در نهایت کارتن بسته بندی به شکل موردنظر ساخته می‌شود.

 کارتن سه لایه و پنج لایه

 برای اینکه متوجه شوید که کارتن مورد نظر شما، سه لایه یا پنج لایه است کافیست به لبه کارتن سفارشی خود دقت کنید. همان‌طور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید کارتن از چند ورق چسب شده روی هم تشکیل می‌شود به تعداد این ورق‌ها لایه گفته می‌شود. بیشتر کسب‌وکارها از کارتن سه لایه برای بسته بندی محصولات خود استفاده می‌کنند؛ اما کارتن‌های پنج لایه از دوام و استحکام بیشتری برخوردار هستند و به‌مراتب قیمت بالاتری نیز نسبت به کارتن سه لایه دارند.

کارتن سه لایه

 کارتن ای فلوت:

 فلوت یکی از اجزای کارتن بسته بندی است. اگر در منزل در حال تولید محصولاتی با درصد شکنندگی و آسیب‌پذیری بالا همچون ساعت، محصولات چوبی و رزینی هستید، بنابراین باید حتماً به دنبال کارتن بسته‌بندی بگردید که دارای ورق فلوت نیز باشد. فلوت در حقیقت سبب افزایش ضخامت و استقامت کارتن شده و ریسک آسیب‌دیدگی محصولات را به حداقل می‌رساند.

 ورق‌های فلوت در انواع A، B، C، E و F تولید می‌شوند. هر یک از این فلوت‌ها برحسب حساسیت محصول در تهیه ورق کارتن مورداستفاده قرار می‌گیرند.

سفارش کارتن در تعداد کم

 همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره کردیم مشتریان عزیز می‌توانند کارتن مورد نظر خود را در تعداد کم سفارش دهند. مزیت خرید کارتن بسته بندی در پاشا لیزر در این است که از سرتاسر کشور می‌توان در تعداد دلخواه کارتن مورد نظر را سفارش داد و درب محل تحویل گرفت.

 نمونه کارتن‌های تولیدی

 علاوه بر اینکه شما دوستان عزیز می‌توانید کارتن با سایز دلخواه خود را سفارش دهید، تعدادی کارتن آماده نیز در سایت پاشا لیزر موجود است. کارتن‌های پستی سایز 1 تا سایز 9 به همراه کارتن‌های فانتزی، کارتن زغال، کارتن کفش، کارتن شوینده، کارتن صیفی جات، کارتن اسباب‌کشی و کارتن مخصوص آنلاین شاپ‌ها بخشی از کارتن‌های تولیدی مجموعه ما می‌باشد. در ادامه می‌توانید تصویر چند نمونه از این محصولات را مشاهده کنید.

کارتن پیتزایی
کارتن ساده پیتزا
کارتن بسته بندی کتابی
کارتن کتابی
سفارش کارتن تعداد کم
کارتن آماده
کارتن سازی تبریز
کارتن بسته بندی تبریز

 در صورت داشتن هر گونه سؤال در مورد نحوه سفارش یا تولید کارتن در سایز دلخواه با شماره‌های04432254766 یا 09148343473 در تماس باشید. همکاران ما، همواره آماده پاسخگویی به سؤالات شما دوستان عزیز می‌باشند. همچنین می‌توانید نمونه کارتن‌های آماده را در این لینک مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی