کارتن بسته بندی لباس

امروز بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای تامین بخش بزرگی از نیازهای خود از روش‌های خرید آنلاین استفاده کنند. به همین خاطر کسب‌ و کارها بیش از قبل ضرورت استفاده از یک بسته بندی اختصاصی برای محصولات خود را احساس می‌کنند، مخصوصاً در حوزه فروش پوشاک! کارتن بسته بندی لباس انواع مختلفی دارد، که با شناخت هر یک می‌توانید بهترین محصول را برای بسته بندی و فروش پوشاک انتخاب کنید.

لزوم استفاده از کارتن بسته بندی پوشاک

دلیل اینکه توصیه می‌کنیم از کارتن بسته بندی پوشاک خاص محصولات خود استفاده کنید، افزایش جذابیت و ارزش کالای فروخته شده است. در واقع علاوه‌بر کیفیت و زیبایی پوشاکی که به فروش می‌رسانید، زیبایی کارتن لباس یا جعبه مقوایی لباس نیز در جذب مشتری تاثیر چشمگیری دارد.

برند سازی با کارتن پستی بسته بندی لباس

برای اینکه بتوانید مشتریان خاص خود را داشته باشید، حتماً باید درمورد برندسازی و شناساندن خود به عنوان یک برند خاص به متقاضیان بصورت جدی تصمیم گیری و عمل کنید. بخشی از فرآیند برندسازی شما استفاده از کارتن بسته بندی لباس است، که باید با کیفیت، زیبایی و سایر ویژگی‌هایش جایگاه برندتان را به خریدار نشان دهد.

اگر در زمینه فروش لباس بخصوص البسه زنان و کودکان فعالیت دارید، لازم است حساسیت بانوان درمورد کیفیت و جذابیت هرآنچه مرتبط با خریدشان است را در نظر بگیرید. بانوان اغلب دقت زیادی روی بسته بندی محصول خریداری شده دارند و حتی درمورد آن صحبت می‌کنند. بنابراین این نشان می‌دهد که بسیاری از خریداران اینترنتی ترجیح می‌دهند لباس خریداری شده را در یک کارتن پستی سالم و زیبا دریافت کنند، تا اینکه محصول را داخل یک کیسه نایلویی بصورت مچاله شده تحویل بگیرند.

انتخاب کارتن پستی با توجه به خریدار پوشاک

یکی از نکات ریز افزایش فروش و سودآوری حوزه پوشاک توجه به جنسیت خریدار است. دقت کنید که به چه گروهی ارائه خدمات می‌کنید. در صورتی که مصرف کنندگان محصولات شما گروه سنی کودک و خردسال هستند، طبیعتاً باید کارتن پستی بسته بندی لباس شما مطابق با ویژگی‌های کودکانه طراحی شده باشد.

همینطور اگر مخاطبین شما بانوان یا مردان هستند، لازم است با توجه به روحیه زنانه و مردانه اقدام به انتخاب و خرید کارتن بسته بندی لباس کنید. جز این موارد شکل، طرح و رنگ بندی یک جعبه مقوایی لباس نیز در وفادار شدن مشتری به شما تاثیر خواهد داشت.

در ادامه به چند مورد کارتن بسته بندی پوشاک که می‌توانید جهت ارسال پوشاک فروخته شده خود استفاده کنید، اشاره خواهیم کرد.

انواع کارتن بسته بندی

کیف‌های مقوایی و کاغذی

کیف‌های مقوایی یکی از ترندهای این روزها در حوزه فروش و عرضه البسه بشمار می‌روند. با توجه به موج بزرگی که درمورد حمایت از محیط زیست ایجاد شده و مردم سعی می‌کنند از دریافت محصول خریداری شده در نایلون خودداری کنند، استفاده از کارتن بسته بندی پوشاک کاغذی با ظاهری شبیه به نایلون یا کیف یک اقدام هوشمندانه خواهد بود.

با استفاده از این کیف مقوایی لباس به خریداران این حس را القا می‌کنید، که در جهت حمایت از محیط زیست کوشا و هم فکر آن‌ها هستید. همچنین کیف‌های مقوایی به لحاظ زیبایی بیشتر جلب توجه می‌کنند و چون خیلی شیک هستند، نشان می‌دهند که شما برای محصولاتی که عرضه می‌کنید ارزش قائل هستید.

کیف‌های کاغذی نسبت به مقوایی مقاومت در برابر وزن محصول و رطوبت دارند. بنابراین اگر پوشاک فروخته شده را در این کیف‌های کاغذی و مقوایی عرضه می‌کنید، حتماً به این دو فاکتور توجه داشته باشید. چراکه بسته بندی باید سالم به دست مشتری برسد. مزیتی که کیف کاغذی یا کارتن پستی کاغذی نسبت به نوع مقوایی دارد، ارزان قیمت بودنش است. بنابراین اگر دوام محصول بسته بندی برایتان حائزاهمیت‌ است باید هزینه بیشتری برای تهیه نوع مقوایی آن بپردازید.

جعبه مقوایی

دومین و مرسوم‌ترین محصول بسته بندی پوشاک امروز جعبه مقوایی لباس است. جعبه‌های مقوایی البته سابقه بیشتری در صنعت پوشاک نسبت به کیف‌های مقوایی و کاغذی دارند. همیشه کفشی که خریداری می‌کنیم داخل یک جعبه ارائه می‌شود. امروز بسیاری از فروشندگان لباس نیز ترجیح می‌دهند از این جعبه‌ها جهت نظم دادن و فروش پیراهن، شال و … استفاده کنند.

جعبه مقوایی در اشکال و ابعاد مختلف تولید می‌شود، بنابراین شما می‌توانید براحتی جعبه‌ای متناسب با نوع محصولاتتان تهیه کنید. به عنوان مثال اگر روسری و شال به فروش میرسانید؛ نیاز نیست محصول فروخته شده را داخل یک جعبه مقوایی بزرگ که بیشتر مناسب پیراهن است، ارائه و ارسال کنید.

جعبه‌های مقوایی به لحاظ دوام انواع مختلفی دارند. هرچه تعداد لایه‌های مقوا بیشتر باشد، طبیعتاً محصول مقاوم‌تر خواهد بود. همچنین مقواهای چند لایه حین حمل و نقل کمتر آسیب دیده و دفرمه نمی‌شوند. مرسوم‌ترین کارتن‌های تولیدی در دو مدل سه لایه و پنج لایه می‌باشند که در ادامه تصویر هر دو مورد را می‌توانید مشاهده کنید.

کارتن 5 لا
کارتن سه لایه
کارتن 3 لا

دیگر مزیت جعبه مقوایی لباس، امکان انتخاب نوع طرح، شکل و اندازه آن است. مثلاً شما می‌توانید یک جعبه ساده برای بسته بندی محصولات خود انتخاب کنید یا اینکه جعبه بسته بندی را با درب یا دیواره تلقی سفارش دهید. از جمله پرفروش‌ترین جعبه‌های مقوایی و پستی که امروز بیشتر فروشنده‌های البسه استفاده می‌کنند، می‌توان به کارتن بسته بندی صادراتی، جعبه‌های لمینتی و دایکاتی اشاره نمود.

هارد باکس

هارد باکس احتمالاً برای شما عبارتی نا آشنا است و یا خیلی کم درمورد آن میدانید. اما کسانی که در حوزه فروش محصولات لوکس بخصوص پوشاک برند و گران قیمت فعالیت دارند، به خوبی با این محصول خاص آشنایی دارند.

هارد باکس نوعی از کارتن لباس است که جهت عرضه البسه گرانقیمت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جعبه بسته بندی به اندازه لباس داخلش ارزشمند است و نسبت به سایر محصولات بسته بندی بسیار گرانقیمت‌تر است. هاردباکس ویژگی‌های خاص همچون زیبایی، دوام بالا و طراحی بسیار ظریف دارد، به همین علت است که آن را یکی از واجبات فروش البسه گران معرفی می‌کنند، چون تنها چنین بسته بندی می‌تواند خبر از ارزش محصول داخلش بدهد.

هاردباکس‌ها از مقواهای چند لایه تهیه می‌شوند و به همین علت اصلاً حین حمل و نقل دچار شکستگی، مچاله شدگی و خیسی نمی‌شوند. این معمولاً به صورت سفارشی طراحی و تولید می‌شوند و بخاطر قیمت بالایی که دارند کمتر در بازار فروش کلی محصولات بسته بندی دیده می‌شوند. هاردباکس‌ها اغلب برای عرضه شکلات، آجیل و محصولات دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما برای عرضه البسه گرانقیمت نیز یک انتخاب ایده‌آل و هوشمندانه محسوب می‌شوند.

کارتن پستی لباس

چند مورد بالا برای بسته بندی و عرضه لباس در فروشگاه یا توسط پیک مناسب هستند. اما اگر بخواهید محصولاتتان را به شهرها و مناطق دورتر از محل فروش محصول ارسال کنید، حتماً لازم است به فکر تهیه کارتن پستی بسته بندی لباس باشید. بسته بندی‌هایی مانند هاردباکس، کیف مقوایی و جعبه مقوایی محصولاتی موثر در جذب مشتری هستند، اما شاید گاهی نتوانند انتظارات فروشنده درمورد دوام و حمل و نقل راحت و ایمن را برآورده کنند.

کارتن پستی یک بسته بندی مرسوم برای ارسال هر محصول کوچک و بزرگی به مسافت‌های دور است. بنابراین اگر قرار است فروش اینترنتی لباس شما سایر شهرها و استان‌ها را هم پوشش بدهد، لازم است برای ارسال امن و سلامت مرسولات از کارتن‌ پستی استفاده کنید.

کارتن لباس
کیف مقوایی پوشاک
کارتن بسته بندی پوشاک
کارتن لباس

چند ویژگی‌ کارتن پستی

محصول بادوام است

یکی از ویژگی‌هایی که کارتن پستی لباس باید داشته باشد، مقاومت بالاست. کارتن پست معمولاً از چند لایه مقوا تهیه می‌شود، بنابراین در برابر ضربه و رطوبت بسیار مقاوم است. در حمل و نقل پستی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، یک بسته بندی نازک و کاغذی نمی‌تواند محافظ خوبی برای لباس‌های ارسالی شما باشد.

دارای رگال

برخی از کارتن‌های پستی خاص ارسال لباس دارای رگال هستند. بنابراین با آویزان کردن مرسوله روی آن دیگر نگران چروک شدن و زشت شدن لباس فروخته شده نخواهید بود.

دارای بخش درج اطلاعات فروشنده و خریدار

یکی از مزیت‌هایی که کارتن پستی نسبت به سایر بسته بندی‌ها دارد، بخش مرتبط با اطلاعات پستی خریدار و فروشنده است. با درج آدرس و مشخصات خریدار روی خود کارتن ریسک مفقود شدن مرسوله به حداقل میرسد. همچنین روی کارتن پستی محل چسباندن تمبر وجود دارد.

دارای عایق پلاستیکی

با توجه به اینکه امروز فروش اینترنتی و ارسال پوشاک به مناطق دور روشی مرسوم تلقی می‌شود، پس تولید کننده بسته بندی‌های پستی توجه بیشتری به انتظار فعالین این حوزه نشان می‌دهند. معمولاً کارتن‌ها و بسته‌ بندی لباس پستی دارای رویه داخلی پلاستیکی هستند. این رویه از نفوذ رطوبت به داخل کارتن جلوگیری می‌کنند و دغدغه و نگرانی خرابی و آسیب محصول را برطرف می‌کنند.

از کارتن بسته بندی در تمامی صنایع کاربرد دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کارتن بسته بندی بلوریجات، کارتن بسته بندی پوشاک، کارتن بسته بندی آینه، کارتن بسته بندی ساعت و … اشاره کرد.

خرید کارتن بسته بندی لباس

با توجه به اینکه کارتن بسته بندی لباس باید چندین ویژگی داشته باشد و همزمان با جذب نظر مشتری کیفیت و ارزش کسب و کار شما را نشان دهد، لازم است از فروشگاهی معتبر خریداری شود. شما می‌توانید برای خرید محصول بسته بندی مطابق با ویژگی‌های محصولاتتان به فروشگاه اینترنتی پاشا لیزر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی