کارتن بسته بندی سیب

سیب یکی از مهم‌ترین میوه‌های مصرفی برای حفظ سلامتی است که تمام مردم دنیا در سبد غذایی خود از آن غافل نمی‌شوند. کشور خوب ما ایران علی‌الخصوص شمال غرب کشور از لحاظ آب‌وهوای مطلوبی که دارد برای تولید و برداشت این محصول بسیار مناسب است.

 سیب علاوه بر مصرفی که داخل کشور دارد به کشورهای همسایه و کشورهای حاشیهٔ خلیج‌فارس و…. نیز صادر می‌گردد که به همین دلیل، احتیاج به بسته بندی مناسب و در شأن مصرف‌کننده دارد. کارتن‌های بسته بندی میوه‌ها باتوجه‌به مکان ارسال و نوع مصرف آن به چند صورت عرضه می‌شود.

 کیفیت کارتن بسته بندی سیب به چه عواملی بستگی دارد:

 شما باغدار یا تاجر گرامی اول باید کیفیت محصول خود را در نظر بگیرید. آیا محصول قرار است داخل کشور عرضه شود؟  و یا اینکه به صورت محصول صادراتی از کشور خارج خواهد شد؟ برای بسته بندی سیب بهتر است از کارتن‌های ۵ لایه سلولزی (مقوایی) استفاده کرد. البته اگر وزن سیب و فاصله‌ای که قرار است سیب در آن توزیع شود کم باشد از کارتن‌های ۳ لایه نیز می‌توان استفاده کرد.

کارتن‌های مادر که اغلب با دستگاه‌های فلکسو تولید می‌شوند برای زمان‌هایی که عجله دارید محصول به دست مشتری برسد بهترین گزینه است و از طرفی موجب می‌شود که هزینهٔ قالب در کارهای دایکاتی را نداشته باشد؛ ولی لازم به ذکر است کارتن‌های دایکاتی همیشه بسیار مرتب‌تر و شکیل‌تر از کارتن‌های سلولزی هستند و برای کارهای صادراتی زیباتر و مناسب‌ترند.

در تولید کارتن‌های دایکاتی هزینهٔ اولیهٔ قالب وجود دارد که بسته به نوع محصول و ابعاد و اندازه آن متغیر است.

کارتن لمینتی:

اگر به آب گریز بودن کارتن بسته بندی و محکم‌تر بودن آن احتیاج دارید به شما توصیه می‌کنیم از کارتن‌های لمینتی استفاده کنید.

 لمینت چیست؟

لمینت نوعی پلاستیک است که بر روی ورق کارتن انتخاب شده کشیده می‌شود و علاوه بر اینکه موجب براقیت و زیبایی بیشتر بخش دیداری بسته بندی می‌شود مقاومت کارتن را تیز در برابر رطوبت و پارگی بالا می‌برد.

برای بسته بندی میوه‌های لوکس و صادراتی استفاده از کارتن‌های لمینتی همیشه بسیار پر طرف‌دار بوده و هست.

چاپ بر روی کارتن سیب:

همیشه مردم دوست دارند محصولاتی که اطلاعات و مشخصات دقیق‌تری دارند را خریداری کنند؛ پس اگر شما هم می‌خواهید در نگاه اول اعتماد مشتری را جلب کنید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا زیباترین و کاربردی‌ترین طراحی‌ها را برایتان به صورت رایگان انجام دهند. چاپ بر روی محصول احتیاج به کلیشهٔ اختصاصی هر طرح دارد که جز هزینه‌های اولیه برای تولید کارتن است و هزینهٔ کلیشه نیز بسته به طرح و اندازهٔ آن متفاوت است.

کلیشه کارتن سیب

و در آخر باید بگوییم پاشا لیزر آماده ارسال کارتن‌های بسته بندی سیب دو ردیفه با چاپ عمومی برای شما باغداران و سردخانه داران عزیز می‌باشد

در زیر می‌توانید یک نمونه کارتن بسته بندی سیب تولیدی پاشا لیزر را مشاهده کنید:

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوهٔ ثبت سفارش‌های اختصاصی می‌توانید با شمارهٔ ۰۹۱۴۸۳۴۳۴۷۳در ارتباط باشید: برای مشاهده سایر کارتن های بسته بندی کلیک کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی