کارتن بسته بندی زغال (کارتن زغال)

نقش بسته‌بندی کارتن در سال‌های گذشته به‌طور مداوم در حال تغییر بوده است. اولویت اصلی جعبه‌های کارتن محافظت از کالاها بوده است؛ اما اکنون ویژگی‌های بیشتری مانند جذابیت و زیبایی با طرح‌ها و اشکال پیچیده‌تر، مواد جدید و متنوع برای تأمین استحکام و همچنین فرآیندها و مواد اضافی برای افزایش امنیت کارتن بسته بندی مطرح شده است. تولیدکنندگان جعبه کارتن باید انعطاف‌پذیر و چابک باشند تا به سرعت با نیازهای مشتریان خود سازگار شوند؛ در عین اینکه کمترین هزینه ممکن را برای هر کارتن بسته بندی حفظ کنند. کارتن گونه‌ای از محصول کاغذی است که از ترکیب ورق‌ها درست می‌شود و در بسته بندی به کار می‌رود. کارتن معمولاً از سه لایه کاغذ ساخته می‌شود که دو لایه رو و زیر آن ورق صاف و یک لایه میانی کاغذ چین‌دار است. این روزها نیاز برای کارتن بسته بندی زغال بیشتر از قبل است. در این مطلب بیشتر در مورد کارتن بسته بندی زغال صحبت خواهیم کرد.

انواع کارتن بسته بندی زغال

بسته به نوع محصول زغال بسته بندی آن متفاوت است. انواع آن به‌صورت زیر است:

  • کارتن زغال لیمویی
  • کارتن زغال کبابی
  • کارتن زغال فشرده

بهترین کارتن زغال کدام است؟

جعبه‌های مقوایی و کارتنی هر دو قابل‌استفاده برای بسته بندی زغال می‌باشند. جعبه‌های مقوایی با گِرماژ بالا می‌توانند از زغال در حین جابجایی و حمل‌ونقل آن محافظت کنند؛ همچنین از کارتن زغال برای انواع زغال‌های ۲-۱ کیلویی و کارتن‌های مادر را برای انواع ۱۰-۸-۵ کیلویی می‌توان استفاده کرد.

تولید کارتن و بسته بندی انواع جعبه به درخواست مشتری انجام می‌شود. هر مدل کارتن بسته بندی زغال با توجه به ابعاد، طول، عرض، ارتفاع تولید می‌شود. معمولاً کارتن‌ها به شکل مربع یا مستطیل تولید می‌شوند و در اصطلاح به آن‌ها کارتن مادر می‌گویند؛ این کارتن‌ها در انواع مختلف چاپ و یا بدون چاپ تولید می‌شوند. از کارتن‌های مقوایی در بسته بندی کالا، محصولات کارخانه‌ها مانند کارتن بسته بندی زغال و بسته بندی لوازم خانه برای حمل‌ونقل اسباب کشی استفاده می‌شود.

قیمت کارتن بسته بندی زغال

همان‌طور که بالا اشاره کردیم نوع این کارتن بر اساس نوع زغال مشخص می‌شود. قیمت آن نیز بر همین اساس تعیین می‌شود. فاکتورهای دیگری هم در تعیین قیمت کارتن بسته بندی زغال مطرح است از جمله ابعاد، چند لایه بودن، نوع جعبه.

در زیر میتوانید یک نمونه کارتن بسته بندی زغال پاشا لیزر را مشاهده کنید.

انواع کارتن بسته بندی

کارتن بسته بندی انواع مختلف دارد. انواع آن عبارت‌اند از: کارتن پستی، کارتن اسباب کشی، کارتن آماده.

  • کارتن پستی : همان‌طور که از بسته بندی این کارتن پیداست، از این نوع کارتن بیشتر در حمل‌ونقل و ارسال و پست کردن کالاها استفاده می‌شود. امروزه با توجه به افزایش خریدوفروش اینترنتی از شهرهای مختلف هرکدام از ما حداقل یک بار از نزدیک کارتن‌های پستی را دیده‌ایم و با طراحی آن آشنا شده‌ایم.
  • کارتن اسباب کشی : کارتن اسباب کشی یکی از محصولات پرکاربرد و مهم اسباب کشی است که قدیم از کارتن‌های میوه‌فروشی‌ها یا سوپرمارکت استفاده می‌شد و به دلیل دست‌دوم بودنشان به وسایل آسیب می‌رساند و مورد نارضایتی عموم می‌شد؛ اما امروزه شرکت‌های متعددی با هدف فروش بسته بندی شروع به کار کرده‌اند و باعث رضایت مردم شده‌اند.
  • کارتن آماده : به کارتن‌های ساده‌ای که بدون هیچ‌گونه طرح و نوشته‌ای در ابعاد متنوع و استاندارد تولید می‌شوند و بدون نیاز به شرکت یا طراحی خاص می‌توانید تهیه کنید به همین علت کارتن آماده نام‌گذاری شده‌اند.

کارتن زغال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

مقاومت کارتن‌ها بر اساس تک لایه و ٣ لایه و ٥ لایه و ٧ لایه بودنشان مشخص می‌شود. این نوع کارتن باید  کیفیت و مقاومت بالا داشته باشند، جعبه‌ی بسته بندی باید با مشتری ارتباط برقرار کند، جعبه‌ی بسته بندی باید زغال را سالم نگه دارد و با تکنولوژی روز دنیا سازگاری داشته باشد.

انواع جعبه‌ها  متناسب با محصول در سه نوع بسته بندی می‌شوند:

  1. جعبه مقوایی تاشو
  2. جعبه مونتاژی
  3. جعبه کارتنی (لمینتی یا بدون لمینت)

اگر خط قالب ندارید، می‌توانید با گفتن سبک و اندازه کارتن درخواست یک خط قالب از قالب‌ساز داشته باشید، همراه با نام و ضخامت ماده‌ای که از آن ساخته خواهد شد.

کارتن‌های بسته ‌بندی محصولی همه‌کاره‌ای هستند که از تا کردن یک ورق مقوا ساخته می‌شوند که طبق قالب جعبه برش داده می‌شود. کارتن‌های تاشو در درجه اول برای بسته بندی محصولات سبک‌تر در مقایسه با بسته بندی سنگین‌تر استفاده می‌شود؛ زیرا کارتن‌های مقوایی فقط می‌توانند در حد چند پول را نگه دارند. کارتن جعبه ظرفی است که معمولاً از تخته فیبر ساخته می‌شود.

 برخی از سبک‌های استاندارد برای کارتن بسته بندی تاشو عبارت‌اند از:

  • جعبه بسته بندی سروته زبانه‌دار
  • جعبه ته لاک باتام خودکار
  • جعبه سروته درب دوبل
  • جعبه ته بسته دیوار دوبل
  • جعبه لاک باتم ضربی – معمولی
  • جعبه زبانه‌دار کتابی

در بسته بندی کارتن‌‌ها باید خلاقیت داشته باشید، بسته بندی باید مفید و حمل‌ونقل آسان داشته باشد. بسته بندی باید با توجه به محصول طراحی شود. بسته بندی باید طراحی مینیمال داشته باشد.

مواد ساخت کارتن زغال

این محصول از موادی ساخته شده که عبارت‌اند از:

مقوا: مقوا ماده اصلی در ساخت کارتن بسته بندی زغال است. ثبات، استحکام و صافی سطح چاپ را فراهم می‌کند.

پلی‌اتیلن: پلی‌اتیلن در برابر رطوبت بیرون محافظت می‌کند و مقوا را قادر می‌سازد به فویل آلومینیومی بچسبد.

انواع مصرف جعبه و کارتن ها عبارت‌اند از:

جعبه و کارتن خرما ، کارتن میوه و سبزیجات ، کارتن قطعات صنعتی و مکانیکی ، جعبه و کارتن لوازم الکتریکی و الکترونیکی ، کارتن خشکبار ، جعبه کارتن کفش ، جعبه فست فود ، جعبه و کارتن بسته بندی زغال ، پک‌های رستورانی ، جعبه عطر، جعبه مقوا اسباب‌بازی ، جعبه کارتن شیرینی و انواع مواد غذایی ، جعبه دارو و لوازم پزشکی ، جعبه و کارتن لوازم آرایشی و … را شامل می‌گردد.

خرید کارتن بسته بندی زغال آنلاین

امروز دیگر نیاز نیست برای خرید کارتن بسته بندی در ارومیه، تهران یا دیگر شهرهای ایران حتماً به بازار مراجعه کنید، تنها با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه پاشا لیزر می‌توانید محصول موردنظرتان با ویژگی‌هایی که مدنظر دارید را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین شما می‌توانید ابزار و مواد اولیه کسب‌وکار خانگی خود را به صورت عمده و تک با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت از این فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید. برای مشاهده کارتن‌ بسته بندی کلیک کنید.

کارتن بسته بندی زغال از کجا تهیه کنم؟

کارتن زغال یکی از نیازهای اساسی تولیدکنندگان زغال می‌باشد. با کارتن های تولیدی مخصوص زغال توسط پاشا لیزر با خیال آسوده می‌توانید بسته بندی محصول خود را انجام دهید. پاشا لیزر با فروش کارتن بسته بندی در تعداد کم و قیمت منصفانه آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در سرتاسر ایران می‌باشد.

آدرس دفتر فروش: آذربایجان غربی – ارومیه – جاده دریا – فروشگاه پاشا لیزر

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره‌ درج شده زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن: 09148343473

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی