آموزش ساخت گوشواره رزینی

لوازم مورد نیاز برای ساخت این گوشواره رزینی

آموزش ساخت گوشواره با رزین و گل خشک

ابتدا رزین را داخل حلقه مربعی برنجی ریخته و با قلم‌مو، رزین را به‌صورت کامل داخل حلقه پخش می‌کنیم. به مدت 120 ثانیه زیر لامپ یو.وی قرار می‌دهیم تا خشک شود. درصورتی‌که دستگاه یو.وی ندارید باید تا زمان ژل تایم صبر کنید تا رزین شما خشک شود.

کمی رزین روی سطح ریخته و مقداری رنگ آبی به آن اضافه می‌کنیم. همین‌طور چند قطره رنگ مشکی نیز اضافه می‌کنیم و خوب مخلوط می‌کنیم تا به رنگ مدنظرمان برسیم. با استفاده از مشعل یا تورچ به رزین حرارت می‌دهیم تا حباب‌های آن از بین برود.

همانند تصویر، حلقه را به دو قسمت تقسیم کرده و در قسمت سمت چپ، ترکیب رزین و رنگی که از قبل آماده کرده بودیم، می‌ریزیم. سپس صبر می‌کنیم تا خشک شود. این کار را سه مرتبه تکرار می‌کنیم. در سمت راست حلقه، کمی رزین ریخته و آن را داخل حلقه پخش می‌کنیم و سپس گل خشک‌ها را داخل آن قرار می‌دهیم. سپس چندتکه ورق طلا هم به گل خشک‌ها اضافه می‌کنیم. بعدازاینکه رزین خشک شد، لایه دوم رزین را در همان سمت راست ریخته و با قلم‌مو پخش می‌کنیم.

بعد از خشک شدن رزین، به وسط حلقه یک لایه رزین ریخته و یک تکه زنجیر را داخلش قرار می‌دهیم و سپس دوباره روی آن را با رزین می‌پوشانیم. بعد از خشک شدن کامل، لایه چهارم ترکیب رزین و رنگ را به سمت چپ و همین‌طور لایه سوم رزین را به سمت دارای گل خشک اضافه می‌کنیم. بعد از خشک شدن، لایه چهارم را دوباره به سمت راست حلقه می‌ریزیم. بعد از ژل تایم، یک لایه رزین روی کل سطح حلقه می‌ریزیم و دور آن را با قلم‌مو تمیز می‌کنیم.

حلقه را برعکس کرده و به کمک چسب دوطرفه اسفنجی روی شیشه قرار می‌دهیم. پشت کار را هم رزین ریخته و پین را داخلش قرار می‌دهیم. در آخر برای محکم شدن جای پین، یک لایه ضخیم رزین می‌ریزیم. گوشواره رزینی شما آماده است. امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید. منتظر نمونه کارهای رزینی شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

قهرست اصلی